کاغذ دیواری نوعی از دیوار پوش ها می باشد که از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. کاغذ های دیواری در گذشت زمان تغییرات بسیاری داشته و امروزه شاهد روی کار آمدن انواع مختلف این وسیله می باشیم. امروزه کاغذ های دیواری دارای طرفداران بسیاری می باشد و می توان نمونه های ساده و قابل شستشو و سه بعدی و... را تهیه نمود. هر یک از انواع کاغذ های دیواری دارای ویژگی های خود می باشد. برای اطلاع از قیمت پخش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری ها با توجه به برند و کیفیت و قابلیت های آن تعیین می گردد. مثلا برخی از این وسیله از جنس کاغذی بوده که دوام کمی دارند بنابراین این نوع از کاغذ های دیواری دارای قیمت کمتری هستند. برخی دارای قابلیت شستشو می باشند که در مقابل رطوبت مقاوم می باشند و دارای قیمت های بالاتری می باشند. طرح های سه بعدی از کاغذ های دیواری امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند . این مدل ها که حالت زنده ای را تداعی می کنند از کاغذ دیواری های ساده مقداری گران تر می باشند.

خرید کاغذ دیواری

 برای این که بتوانید کاغذ های دیواری مناسبی را خریداری نمایید باید به نکات بسیاری دقت داشته باشید. کیفیت کاغذ دیواری ها از مهم ترین نکات برای خرید می باشد. همان طور که می انیم کاغذ های دیواری در ضخامت های مختلفی قرار دارند که از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. همچنین هر یک دارای یفیت های مختلفی می باشند که اگر از کاغذ دیواری باکیفیت استفاده کنیم می توانیم مدت زمان بیشتری را ز این وسیله استفاده کنیم. بدین ترتیب از هزینه ی د.باره برای خرید و نصب جلوگیری خواهیم کرد. کاغذ دیواری ها باید دارای قابلیت ضدآب داشته باشند تا بتوان در زمان کثیف شدن به راحتی آن را تمیز کرد. همچنین رنگ های کاغذ های دیواری باید ثابت بماند و در زمان قرار گرفتن در مقابل نور خورشید دچار رنگ پریدگی نشوند.برای خرید کاغذ دیواری های خاص سفارشی با قیمت مناسب به سایت مراجعه نمایید. 

یک کاغذ دیواری باکیفیت در مقابل خراش مقاومت خوبی دارد . کاغذ دیواری از دسته لوازمی است که موجب تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون می شود. برای همینن اگر ا کاغذ های دیواری باکیفیت و مناسبی استفاده شود این تاثیر می تواند چندبرابر شود. کاغذ دیواری باید با لوازم هماهنگ باشد مثلا از نظر سبک و رنگ باید مناسب برای دکوراسیون باشد . مثلا اگر از رنگ های گرم برای لوازم استفاده کرده اید ، برای کاغذ دیواری نیز باید یا از رنگ های هم خانواده استفاده کنید یا از رنگ هایی قرینه تا بتواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. برخی از رنگ ها مانند رنگ سفید، شیری، کرم، نقره ای و طلایی رنگ هایی هستند که معمولا با رنگ های دیگر به کار م روند و به نوعی خنثی به حساب می آید.

استفاده از کاغذ دیواری در کنار پوستر دیواری می تواند بسیار زیبا باشد. شما می توانید از چند کاغذ دیواری متناسب با هم برای بخش های مختلف استفاده کنید. مثلا برای پشت تلویزیون می توان از کاغذ دیواری استفاده کرد و مابقی اتاق رنگ باشد و یا از کاغذ دیواری دیگری استفاده شود. همین طور برای دیوار بزرگ تر می توان از یک نوع استفاده کرد و برای سایر دیوار ها از طرح های هماهنگ و ساده تر. طریقه ی نصب کاغذ دیواری با توجه به نظر افراد تعیین می گردد و می تواند کاملا اختصاص باشد . همین طور می توان از طرح های مخصوص استفاده کرد یعنی طرح مورد نظرمان را به شرکت های تولید کاغذ دیواری بدهیم تا برایمان ساخته شود که می تواند بسیار جذاب باشد.

فروشگاه دکور آفیس یکی از بزرگ ترین فروشندگان کاغذ دیواری می باشد که محصولات باکیفیت خود را قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()