کاغذ دیواری یکی از لوازمی است که در منزل بسیار از افراد دیده می شود. همچنین از کاغذ دیواری در ادارات و آموزشگاه ها و مراکز تجاری و... دیده می شود. کاغذ دیواری ها را می توان برای ساختمان های گوناگون مورد استفاده قرار داد. از گذشته تا به حال انواع بسیاری از کاغذ دیواری ها به بازار راه یافتند اما امروزه انواع جدیدی از این وسیله به چشم می خورد مثلا در زمان قدیم کاغذ دیواری ها کیفیت خیلی بالایی نداشتند و از جنس کاغذی بوده و خیلی زود آسیب می دیدند که امروزه کاغذ دیواری ها در انواع ضدآب و بسیار باکیفیت روی کار آمدند و در بازار یافت می شوند. پوستر دیواری از انواع جدید کاغذ دیواری ها می باشد که دارای اشکال سه بعدی می باشد. پوستر های سه بعدی فضایی جدید را ایجاد کردند. پوستر دیواری می تواند تاثیر بسیاری بر روی فضا داشته باشد یعنی در ابعاد مکان نیز تاثیر گذار است به این صورت که برخی از این پوستر ها طوری طراحی شده اند که فضا را بزرگ تر نشان می دهند که می تواند برای فضا های کوچک بسیار کاربردی باشد.برای خرید اینترنتی پوستر دیواری به سایت مراجعه نمایید.

انتخاب پوستر دیواری مناسب

برای این که بتوانیم پوستر دیواری مناسبی را انتخاب کنیم باید به نکات مهمی دقت نماییم مثلا دکوراسیون ما چه سبکی است همچنین از چه رنگ هایی در دکوراسیون استفاده شده و رنگ های اصلی کدامند. برخی از رنگ ها مانند سفید و سیاه و نقره ای و طلایی درکنار رنگ های دیگر خوب جلوه می کنند حتی اگر دکوراسیون در آن رنگ ها نباشد اما برخی از رنگ ها که معمولا قدرت جذب بالاتری دارند باید متناسب با رنگ لوازم باشند. بنابراین استفاده از یک رنگ ناهماهنگ برای پوستر دیواری می تواند تاثیر منفی در طراحی دکوراسیون داشته باشد. بنابراین شما باید به هماهنگی رنگ ها دقت بسیاری کنید. همچنین برای هر محیطی نوعی از پوستر ها زیبا هستند مثلا از پوستر طبیعت و گل و طرح های براق برای منزل استفاده ی بیشتری می شود اما برای محیط های کاری معمولا از طرح های کلاسیک استفاده می شود. زیرا مراجعین در ابتدای ورود به دکوراسیون می نگرند و از آن برداشت هایی دارند که مرتبط به روحیه ی صاحب شغل باشد. بنابراین دکوراسیون خوب و برازنده می تواند در جذب مشتری نیز تاثیر گذار باشد.برای اطلاع از  قیمت خرید پوستر دیواری جذاب کودک  از طریق لینک اقدام نمایید. نصب پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری باید توسط شخص ماهر صرت بگیرد. نصب پوستر دیواری برخلاف ظاهر نسبتا ساده ی آن بسیار مشکل است. گاها نصب پوستر دیواری توسط افراد غیر حرفه ای موجب نصب اشتباه و یا ایراد دار می شود مثلا تکه ها به درستی در کنار هم قرار نمی گیرند و یا داخل پوستر ، حباب ها و بی نظمی هایی به وجود می آید. بنابراین شما با نصب درست پوستر دیواری توسط افراد ماهر می توانید نتیجه ی مورد نظر را مشاهده نمایید. نصاب پوستر دیواری در کار خود تجربه ی بالایی دارد و می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. برای نصب پوستر دیواری از چسب های مخصوص استفاده می شود و پس از نصب باید منتظر بمانیم تا چسب به خوبی خشک شود.

به دلیل تنوع این محصول در رنگ ها و طرح های مختلف فروشگاه های بسیاری فروش پوستر دیواری را در مجموعه ی خود دارند. هر فروشگاه برای محصولات خود قیمت های مختلفی را در نظر گرفته است. انواع برند های ایرانی و خارجی از این محصول در کشورمان یافت می شود که می توانید با قیمت های مختلف خریداری کنید. فروشگاه دکور آفیس از فروشگاه های معتبر دکوراسیون داخلی می باشد که انواع پوستر دیواری را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به شما عرضه می دارد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()