پوستر دیواری یا پوستر دیواری سه بعدی از سبک های جدید چاپ کاغذ دیواری است که تحول شگفت انگیزی در صنعت چاپ محصولات دکوراتیو بوجود آورده است. بین طراحی و چاپ کاغذ دیواری و چاپ پوستر دیواری یکسری تفاوت های جزئی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. خرید و فروش پوستر دیواری طرفداران زیادی دارد و موجب تنوع طرح پوستر دیواری شده است و مرغوب تر از گذشته چاپ می شود.برای اطلاع از فروش اینترنتی پوستر دیواری به سایت مراجعه نمایید.

خرید پوستر دیواری کلاسیک و مدرن

خرید پوستر دیواری کلاسیک و مدرن را در فروشگاه های پخش کاغذ دیواری مشاهده می کنیم تا تناسب رنگ بندی در تزئین دکوراسیون داخلی فضای ساختمان رعایت شود. امروزه با خرید پوستر دیواری پشت LCD می توان به تنهایی تغییر بسزایی در تزئین دکوراسیون بوجود آورد و دیگر نیاز به خرید مجدد لوازم دکوری نباشد. بنابراین به صورت هوشمندانه می توان از امکانات و تجهیزات دکوراتیو دیوارپوش برای ایجاد تغییر و تحول در سبک دکوراسیون کمک گرفت. همچنین به دلیل ویژگی خاصی که پوستر دیواری از آن برخوردار می باشد، می توان پوستر دیواری را متناسب با تزئین سقف به کار برد و بر زیبایی دکوراسیون افزود.

قیمت فروش پوستر دیواری

قیمت فروش پوستر دیواری به دلیل یکپارچگی طرح بسیار ارزان می باشد. در برخی از موارد با نصب آن در بخش خاصی از محیط دکوراسیون می توان جلوۀ دکوراسیون را جذاب و مدرن تزئین نمود، به نحوی که دیگر نیاز به نصب کاغذ دیواری و پرداخت هزینه های اضافی نباشد. با خرید پوستر دیواری PVC به راحتی می توان سطوح پوستر دیواری را از آلودگی و کثیفی پاک نمود و به شکل اولیه درآورد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مفتخر است علاوه بر کاغذ دیواری، فروش پوستر دیواری را نیز در طرح های مختلف عرضه می کند.

پوستر دیواری از جدیدترین سبک های چاپ کاغذ دیواری است که در سراسر جهان رونق یافته است و افراد زیادی را علاقه مند ساخته است. طرح های پوسترهای کاغذ دیواری بسیار متنوع تر از کاغذ دیواری می باشد و این مسئله موجب بهبود تزئین دکوراسیون شده است. اگر برای خرید کاغذ دیواری به فروشگاه های پخش کاغذ دیواری مراجعه کرده باشید، طبیعتاً انواع پوستر دیواری را در طرح های کلاسیک و مدرن مشاهده می نمائید که می توانید از میان آلبوم های کاغذ دیواری، مناسب ترین طرح آن را برای نصب بر روی دیوار اتاق خواب، سالن پذیرایی و اتاق کودکان انتخاب نمائید. برای  خرید پوستر دیواری تصاویر سه بعدی از طریق لینک اقدام نمایید. 

خرید پوستر دیواری

خرید پوستر دیواری طرفداران زیادی دارد چون طرح های متنوعی را شامل می شود و از تصاویر منظره های طبیعی تا تصاویر چهره و بناهای ساختمان های مختلف الهام گرفته شده است. در بازار خرید پوستر دیواری به صورت تکه ای و در اندازه های مشخص می باشد، نیاز به ذکر است که هیچ برشی خورده نمی شود چون موجب ناقص شدن طرح پوستر دیواری می شود و این یکی از ویژگی های اصلی پوستر دیواری می باشد. با پیشرفته شدن چاپگرهای کاغذ دیواری، برای رفاه مشتریان، شرایط مناسبی برای افرادی که تمایل به خرید پوستر دیواری اختصاصی دارند نیز فراهم شده است و می توانند سفارش خود را در اندازه و طرح های مورد دلخواه ثبت نمایند.

قیمت پوستر دیواری

قیمت پوستر دیواری با توجه به قابل شستشو بودن و مقاومت بالا در برابر تابش نور و استحکام در برابر پاره شدن، دارای قیمت مناسب می باشد و به صورت مجزا می توانید تنها برای بخشی از تزئین دکوراسیون دیوار مورد استفاده قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با هدف خرسندی و رضایت مشتریان، طرح های مختلف پوستر دیواری را در معرض دید آنها قرار داده است و امکان سفارش اینترنتی را نیز محیا نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()