مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشد که تولید کنندگان برای رفاه حال مشتریان تولید نموده اند. همانطور که می دانید کاربرد عمدۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور برای بزرگنمایی تصاویر می باشد. به عبارتی با اتصال دستگاه های دیتا پروژکتور با منابع دیجیتالی چون دوربین فیلمبرداری، کامپیوتر، دستگاه های پلیر و غیره می توان از مزایای این دستگاه ها استفاده نمود. در گذشته دستگاه های پروجکشن به عنوان یکی از تجهیزات لوکس در دانشگاه ها مورد استفاده قرار گرفته می شد ولی با گذشت زمان افراد زیادی تمایل به استفاده از آنها را داشتند و این مسئله موجب کوچک شدن ابعاد دستگاه و همچنین کاهش وزن ویدئو پروژکتور شده است. خرید و فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل نیز به همین دلایل مورد رونق قرار گرفته است و علاقه مندان زیادی در سطح کشور پیدا کرده است. طراحی دستگاه مینی ویدئو پروژکتور پرتابل بر خلاف دیگر دستگاه های دیتا پروژکتور ثابت دارای یک باتری می باشد و به وسیلۀ آن تأمین انرژی لازم را برای این دستگاه فراهم می کند. همچنین ظرفیت باتری دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور نسبت به دیگر مدل های دیتا پروژکتور متفاوت می باشد.برای خرید انواع مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل از طریق لینک اقدام نمایید.

خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل امکان استفاده از این دستگاه را ساده تر از گذشته نموده است. در واقع کاربرد این دستگاه بسیار توسعه یافته است و امکان استفاده از آن را در موقعیت های متفاوت فراهم نموده است. سیستم نورپردازی دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به گونه ای است که با استفاده از لامپ های مخصوص انجام می شود که ال ای دی می باشند و دارای عمر و دوام بالایی می باشند. لازم به ذکر است که در برخی از دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور پرتابل از لامپ های ال ای دی با دوام که به مدت زمان 20000 ساعت می رسند و این در حالی است که عمر دستگاه های ویدئو پروژکتور ثابت حدود 6000 ساخت می رسد. بنابراین با این تفاسیر می توانید برای مدت زمان طولانی از مزایای دستگاه های قابل حمل مینی ویدئو پروژکتور جیبی استفاده نمائید که دارای وزن سبک می باشند.

مزایای دستگاه مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به نحوی است که استفاده از این دستگاه را ساده تر از گذشته نموده است و در نتیجۀ آن اساتید می توانند در کیف خود قرار داده و به راحتی در کلاس های تدریس خود استفاده نمایند. امروزه با کوچک تر شدن دستگاه های دیتا پروژکتور، امکان جابجایی آنها راحت تر شده است، ضمن آنکه فضای زیادی را در بر نمی گیرد. بنابراین می توان از مزایای بزرگنمایی این دستگاه در جهت تدریس مطالب ویدئویی استفاده نمود.

فروش اینترنتی مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

با راه اندازی فروشگاه های آنلاین، امکان فروش اینترنتی ویدئو پروژکتور قابل حمل برای متقاضیان فراهم شده است. در ضمن با مراجعه به چنین فروشگاه هایی، شما قادر به مقایسۀ انواع ویدئو پروژکتور به همراه مشخصات فنی و قیمت آنها می باشید و پس از بررسی جامع می توانید تصمیم به خرید بهترین مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل بپردازید.

قیمت مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

قیمت مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به فاکتورهای متعددی چون ابعاد، توان باتری دستگاه، میزان کیفیت وضوح تصویر خروجی دستگاه، امکان نمایش تصاویر سه بعدی، امکان نمایش تصاویر فول اچ دی و تعدد پورت هایی که امکان اتصال به دیگر دستگاه های دیجیتال را برای کاربر فراهم می کند، بستگی دارد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از پیشگامان تولید و پخش دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعه با استفاده تیم متخصص مهندسی، قادر به عرضۀ جدیدترین نسخه های ویدئو پروژکتور در داخل کشور می باشد.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه 09123548073

تلفن ثابت66748823 -66747281

ایمیل Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()