لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470را می توانید از فروشگاه و شرکت های معتبر فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین خریداری نمائید. ماشین لودر کوماتسو wa470، جرء یکی از ماشین آلات سنگین پر قدرت محسوب می شود که از نظر عملکرد و راندمان کاری بسیار قدرتمند می باشد. خرید لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa47، زمانی نیاز است که مشکلاتی در روند عملکرد لودر بوجود آمده باشد. بنابراین مکانیک با بررسی کامل قطعات یدکی لوازم موتوری لودر، نسبت به پیدا کردن نوع ایراد جستجوی لازم را داشته باشند. برای اطلاع از قیمت فروش لوازم موتورى لودر کوماتسو wa470  به سایت مراجعه کنید.  

لودر کوماتسو  wa470از جمله ماشین آلات سنگین است که قادر به جابجایی خاکبرداری تا وزن 2 تن می باشد. لازم به ذکر است که مدل موتور این لودر s6d125-1 می باشد با قدرت موتور 260 اسب بخار، همچنین دارای حجم باکتی معادل با 3 الی 9 متر مکعب می باشد. اندازه های سایز لاستیک این مدل لودر کوماستو معادل با 23,5-25,20PR,L3,T می باشد.

خرید و فروش لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470، در بازار مشاهده می شود چون به دلیل حجم موتوری بالا و همچنین میزان ظرفیت حجم باکت فوق العاده ای که دارد، بیش از دیگر مدل های کوماتسو خریداری می شود. به دلیل راندمان کاری بالایی که ماشین آلات سنگین لودر در بخش های راهسازی و استخراج معادن دارند، به همین منظور ممکن است فشار بیش از اندازه به قطعات لوازم موتوری لودر کوماتسو  wa470وارد شود که در نتیجۀ آن برخی از قطعات یدکی قسمت موتور لودر دچار شکستگی و یا فرسودگی زود هنگام شوند.

فروش لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470

فروش  لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470  به شما این فرصت را می دهد که در صورت خراب شدن و توقف لودر، بتوانید با مراجعه به شرکت های فروش قطعات یدکی لودر، نسبت به تعمیر قطعات لوازم موتوری لودر بپردازید و با قیمت ارزان، مجدداً لودر را راه اندازی نمائید. همانطور که می دانید اهمیت استفاده از ماشین لودر در فرآیند خاک برداری صنعت راهسازی و عمرانی بسیار زیاد می باشد، به همین منظور همواره نسبت به سالم بودن بخش مرکزی موتور لودر توجه ویژه ای می شود.

قیمت لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470

قیمت لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470، بر اساس نوع قطعه و جنس آلیاژ لوازم مشخص می گردد. در نتیجه برای اطلاع از قیمت خرید هر کدام از قطعات موتوری لودر کوماتسو  wa470می توانید با واحد فروش تماس بگیرید. همانطور که می دانید تعدد قطعات یدکی بخش موتور لودر بسیار متعدد می باشد و هر کدام از آنها در راندمان و سرعت عملکرد بخش های مختلف لودر بسیار حائز اهمیت می باشند. پس به همین منظور پیش از راه اندازی لودر، به نوعی سلامت قطعات و عملکرد موتور لودر مورد بررسی قرار گرفته می شود. توجه داشته باشید که به محض مشاهدۀ کوچکترین اختلال در روند عملکرد ماشین آلات سنگین، حتماً باید ایرادات لودر بر طرف شوند تا پیش از آنکه به دیگر قطعات اصلی موتوری لودر خسارت وارد شود. برای خرید قطعات لودر کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

با مراجعه به شرکت های معتبر فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو، می توانید با قیمت ارزان و کیفیت عالی اقدام به خرید لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470 اصل نمائید که دارای نشان و هولوگرام شرکت می باشند. در نتیجه می توانید از اورجینال بودن قطعات موتوری اطمینان لازم را حاصل نمائید چون قابل پیگیری می باشند. این مدل لودر کوماتسو دارای 6 سیلندر با قدرت موتور 260 اسب بخار می باشد که در نتیجۀ آن، سبب می شود که باکت های لودر قادر به جابجایی حجم بالایی خاک و نخاله باشد که بر روی سرعت عمل لودر نیز تأثیر مثبت گذاشته است.

شرکت کوماتسو پارت به عنوان یکی از شرکت های معتبر فروش انواع قطعات یدکی و لوازم موتوری لودر کوماتسو مدل دبلیو ای 470 اس در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()