پارکت لمینت به عنوان سبک مدرنی از کفپوش طرح چوب عرضه می شوند و به عنوان محبوب ترین کفپوش در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ساختار تشکیل دهندۀ پارکت های لمینت از جنس چوب فشرده شدۀ اچ دی اف می باشد که با لایۀ ضد آب عایق می شوند. در نتیجه با چنین ساختاری نسبت به شرایط محیطی بسیار مقاوم خواهند بود و به همین دلیل است که به پارکت لمینت، پارکت ضد آب گفته می شود. امروزه خرید پارکت لمینت ضد آب نسبت به دیگر انواع پارکت، گسترش یافته است و کاربرد گسترده ای پیدا کرده است. برای اطلاع از قیمت پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید. 

مزایای خرید پارکت لمینت

مزایای خرید پارکت لمینت بسیار فراوان می باشد که این مسئله موجب کاربرد گستردۀ پارکت برای کفپوش مکان هایی چون استخر، باشگاه های ورزشی، هتل ها، رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، املاک تجاری و اداری، کافی شاپ و همچنین ساختمان های مسکونی شده است. لزوم استفاده از کفپوش پارکت لمینت، به دلیل برخورداری نمای ظاهری، قیمت ارزان، عایق صدا و حرارت برودتی و همچنین طول عمر بالای این نوع محصول دکوراتیو می باشد. در نتیجه در اکثر طراحی های دکوراسیون داخلی، می توانید شاهد نصب بهترین پارکت لمیت با کیفیت عالی باشید.

فروش پارکت لمینت مدرن و کلاسیک

فروش پارکت لمینت مدرن و کلاسیک متناسب با دو دستۀ اصلی سبک های دکوراسیون طراحی شده اند. با این تفاسیر می توانید فضاسازی دکوراسیون را بسیار شکیل و لاکچری تزئین نمائید و نمای فرح بخش و آرامش بخشی را برای ساکنین محیا سازید. همانطور که می دانید با گذشت زمان نمای دکوراسیون ساده و یکنواخت می شود و این مسئله تأثیر بسیار منفی بر روی روحیات فردی و اجتماعی افراد می گذارد. در نتیجه با ایجاد تنوع در حال و هوای دکوراسیون داخلی می توانید تحول عظیمی در روحیات شخصی و خلق و خوی افراد ایجاد نمائید.

اگر برای تعویض کفپوش ساختمان به بازار مراجعه کرده باشید، به طبع انواع پارکت لمینت با دوام و لاکچری را می توانید مشاهده نمائید که دارای ترکیب رنگ بندی متفاوتی می باشند، که در نتیجۀ آن انتخاب را برای مشتریان ساده تر از گذشته نموده است.برای خرید انواع پارکت لمینت ضد آب به سایت مراجعه کنید. 

پخش پارکت لمینت در تهران و شهرستان ها

پخش پارکت لمینت در تهران و شهرستان ها را می توانید مشاهده نمائید که علّت آن به کیفیت بالای این نوع کفپوش و همچنین تولید داخلی آن باز می گردد. همانطور که می دانید انواع پارکت لمینت لاکچری ساخت ایران، آلمان، چین، ترکیه و غیره را می توانید در بازار فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی مشاهده نمائید که شامل طرح های متنوع و جذاب می باشند. در نتیجه فروش این نوع محصول کفپوش دکوراتیو در سطح جهان و کشور ایران گسترش یافته است و نصب می گردد. لازم به ذکر است که نصب انواع کفپوش پارکت لمینت به صورت کلیک صورت می گیرد، که تعداد کلیک های آغشته به پارافین بستگی به برند محصول می باشد.

علّت آغشته نمودن کلیک ها به مادۀ پارافین، این است که پارکت ها را نسبت به آب غیر قابل نفود نماید و باعث ماندگاری و افزایش طول عمر کفپوش گردد.

قیمت خرید پارکت لمینت

قیمت خرید پارکت لمینت متناسب با تنوع طرح های این محصول در بازار بسیار ارزان می باشد. در نتیجه بر اساس سلیقۀ شخصی، سبک و رنگی بندی مورد دلخواه خود، می توانید تجربۀ خرید بهترین پارکت لمینت ضد آب را برای اتاق کودک، آشپزخانه و سالن پذیرایی داشته باشید و بستری راحت و نرم را در اختیار ساکنین قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، چندین سال است که با افتخار در زمینۀ خرید و فروش انواع پارکت لمینت در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند و تا کنون توانسته است رضایتمندی تمام مشتریان خود را جلب نماید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()