لاستیک ها از مهم ترین عضو ها در خودرو بوده که باعث حرکت خودرو می شود. لاستیک از مواد تشکیل دهنده ی الیاف های طبیعی و مصنوعی و خمیر لاستیک و نخ و دیگر مواد شیمیایی تشکیل می شود. تولید لاستیک ها در کارخانه های مختلف کمی متفاوت بوده و برند های معروف از طراحی و تولید ویژه ای برخوردارند. این کارخانه ها از متریال باکیفیتی برای تولید تایر ها استفاده می کند. یکی از برند هایی که دارای کیفیت بالایی در میان لاستیک ها است، لاستیک نانکن می باشد. این لاستیک به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب با توجه به کیفیت آن ، مورد توجه خودرو داران قرار گرفته است. سالانه خرید و فروش لاستیک نانکن در تعداد بسیاری انجام می گیرد که به دلیل محبوبیت این لاستیک می باشد. برخی از افراد بدون دقت به برند و کیفیت ، لاستیک ها را خریداری می کنند اما این کار اشتباه بوده و برای خرید لاستیک ها برند و کیفیت اصلی ترین موارد بوده که باید به آن اهمیت داد. از انواع برند های معروف برند نانکن است که توانسته در میان رقبا نام خود را بالا بیاورد. لاستیک نانکن امروزه به بیش از پنجاه کشور محصولات خود را به فروش می رساند. لاستیک ها را می توان در انواع مختلفی خریداری کرد که این لاستیک ها از نظر ضخامت و پهنا و برند و کیفیت با هم متفاوت می باشند. هر یک از انواع لاستیک ها برای خودروی خاصی مناسب بوده و انتخاب درست یک لاستیک می تواند به بهبود عملکرد خودروی شما و جلوگیری از آسیب رسیدن به قطعات خودرو کمک بسیاری کند. برای خرید انواع لاستیک می توانید به سایت مراجعه کرده و با مشاهده ی محصولات ، لاستیک مناسب را خریداری نمایید.

چرا لاستیک نانکن بخریم؟

انواع لاستیک نانکن به دلیل این که کیفیت بالایی دارند می توانند امنیت خودرو را افزایش دهند بنابراین انتخاب درستی برای هر خودرویی می باشند همچنین به خاطر این که این لاستیک دارای تنوع بالا بوده و انواع لاستیک را در هر سبک دارد بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته است.

شرکت لاستیک نانکن

شرکت لاستیک نانکن از سال 1959 فعالیت خود در تایوان آغاز نمود. این شرکت با پیشرفت توانست شعبه های زیادی را در نقاط مختلف جهان داشته باشد. از مزایای این لاستیک ها کیفیت بالا و دوام و ماندگاری خوب می باشد. لاستیک های نانکن به دلیل ساخت ویژه ایی که دارند می توانند مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرند و در هنگام استفاده از این لاستیک ها ، بهترین کارکرد خودرو را می توانیم داشته باشیم.

تایر های چهارفصل

این نوع لاستیک ها برای چهار فصل می تواند کارایی خوبی داشته باشد. از لاستیک های چهار فصل می توان در تمامی فصول سال استفاده کرد و بدون ایجاد مشکلی در شرایط باران و برف از آن بهره برد. لاستیک های چهار فصل دارای دوام بالایی می باشد و در برند های مختلفی مانند لاستیک نانکن می توان آن را خریداری نمود. این لاستیک عملکرد بسیار خوبی دارند . لاستیک های چهار فصل از پر فروش ترین لاستیک ها بوده و توانسته خودرو سواران را راضی نگه دارد. فروش اینترنتی لاستیک از طریق سایت امکان پذیر می باشد. 

لاستیک های تابستانی

لاستیک های تابستانی همان طور که از نامشان مشخص است برای شرایط هوای گرم مورد استفاده قرار می گیرد و این لاستیک ها را نمی توان در برف و یخ زدگی ها استفاده کرد. اما این لاستیک ها در شرایط تابستانی عملکرد بسیار خوبی دارند .

تایر های زمستانی نانکن

تایر های زمستانی نانکن در زمستان ها کارایی بسیار خوبی دارند. این تایر ها بدون میخ بوده و به دلیل طراحی منحصر به فرد آج آن ها می توانند بر روی یخ حرکت کنند.

فروشگاه تایر ایرانیان از فروشگاه های فروش انواع لاستیک به خصوص لاستیک نانکن است.

 

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()