درایر تبریدی یکی دیگر از دستگاه های صنعتی است که در جهت امور تأسیسات صنعتی به کار برده ی شوند و در مسیر برخی از دستگاه های صنعتی استفاده می شود. خرید دستگاه درایر تبریدی در سیستم های فشرده سازی هوا نقش بسزایی دارد. با استفاده از این دستگاه درایر، می توانید جداسازی آب را از هوای فشرده شده انجام داد و در نتیجۀ آن می توانید سطح رطوبت هوای فشرده شده را کاهش دهید. بنابراین احتمال زنگ زدگی لوله ها و تجهیزات بادی از بین خواهد رفت. با توجه به ساختار یخچال گونه ای که دستگاه درایر تبریدی دارد، هوای کمپرسور در واقع پیش از اینکه وارد خط لوله گردد، وارد دستگاه درایر تبریدی می شود تا بدین وسیله سطح رطوبت هوا را به حداقل ممکن برساند. برای اطلاع از فروش انواع درایر تبریدی به سایت مراجعه کنید.

کاربرد دستگاه درایر تبریدی

کاربرد دستگاه درایر تبریدی، بیشتر در مسیر سیستم هایی است که از دستگاه های کمپرسور هوا استفاده می شود. در واقع به دلیل نوع ساختاری که این دستگاه درایر بر روی کیفیت نتیجۀ نهایی هوای فشرده شده خارج از کمپرسور دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود. با نصب درایر تبریدی در مسیر میان کمپرسور هوای فشرده و همچنین خط لوله، تمام رطوبت های موجود در هوای فشرده شده تفکیک می شود و در نتیجه هوای خشک شده وارد لوله های خط سیستم تأسیسات وارد می شود.

خرید درایر تبریدی

با خرید درایر تبریدی می توانید عملکرد سیستم را بهتر از گذشته نمائید و از زنگ زدگی لوله های هوا جلوگیری نمائید چون هدف اصلی طراحی و ساخت دستگاه های درایر تبریدی، جداسازی رطوبت از هوای فشرده شده می باشد. در واقع جایگاه اصلی قرارگیری این دستگاه درایر، میان دستگاه کمپرسور و بخش ورودی هوای سالن می باشد که در نهایت هوای تصفیه شده را در سالن پخش می کند. همانطور که می دانید کاربرد درایر تبریدی در مسیر تأسیسات کارخانجات مواد غذایی به وفور مشاهده می شود که در جهت امور سردخانه به کار برده می شوند. همانطور که از نام دستگاه درایر تبریدی مشخص می باشد، می توان بیان کرد که هدف از ساخت کاربرد این دستگاه خشک کردن هوا و از بین بردن رطوبت هوا می باشد تا از فاسد شدن غذا و میوه ها جلوگیری شود.

بیشترین کاربرد انواع دستگاه درایر تبریدی برای کارخانجات بزرگ صنعتی تولید فلزات، دستگاه های فلزی، کارخانجات مواد غذایی و همچنین امور سردخانه و انبارهای نگهداری از مواد غذایی و میوه ها و همچنین گوشت می باشد. به همین منظور خرید و فروش انواع دستگاه درایر تبریدی را در سطح جهان می توان مشاهده نمود که با هدف جداسازی رطوبت از هوای فشرده شده انجام می گیرد و هوای خالص بدون رطوبت را ایجاد می کند.برای اطلاع از قیمت فروش دستگاه خشک کن هوا به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت درایر تبریدی

قیمت درایر تبریدی به برند و ظرفیت دستگاه درایر بستگی دارد. با توجه به نوسانات موجود در بازار، برای آگاهی از قیمت خرید انواع درایر تبریدی بهتر است واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید. کاربرد دستگاه درایر به عنوان پرکاربردترین دستگاه رطوبت گیر هوای فشرده در مسیر خطوط لولۀ هوا قرار داده می شوند. در نتیجۀ هوای فشرده شده را با خلوص و کیفیت عالی در دسترس مصرف قرار می دهند. نیاز به ذکر است که خرید درایر تبریدی را می توانید برای اکثر تجهیزات عمومی پنوماتیک خریداری نمائید. برای خرید این دستگاه خشک کنندۀ هوا با قیمت ارزان می توانید با تولیدکنندگان ایرانی تماس بگیرید و متناسب با حجم خروجی دستگاه کمپرسور هوا، مناسب ترین ظرفیت دستگاه درایر را با گارانتی، خدمات پس از فروش و قیمت ارزان سفارش دهید.

شرکت هوامدار به عنوان یکی از شرکت های تولیدکننده در ایران فعالیت می کند. این مجموعۀ تولیدی صنعتی با در اختیار داشتن کادر پرسنل متخصص، قادر به فروش انواع دستگاه درایر تبریدی با بازدهی عالی و قیمت ارزان می باشد.  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()