ناخن بلدوزر از بخش های مهم ماشین آلات سنگین محسوب می شود چون نقش مهمی را در عملیات خاک برداری انجام می دهند. در واقع ناخن های بیل هستند که به داخل زمین نفوذ می کنند و امکان برداشتن خاک و سنگ را راحت تر می نماید. خرید و فروش انواع ناخن بلدوزر را در بازار مشاهده می نمائیم که ناشی از این می باشد که در صورت شکستگی و سایش بیش از اندازۀ ناخن های بیل، نیاز می شوند که تعویض شوند. همانطور که می دانید بلدوزر برای خاک برداری و حفاری به کار برده می شوند که متناسب با عملیات راهسازی و استخراج معادن می باشند. به همین منظور از اهمیت ویژه ای برخودار می باشند و نیاز است که تمامی قطعات یدکی بلدوزر به درستی فعالیت خود را انجام دهند و اختلالی در روند اجرای عملیات خاک برداری ایجاد نکنند.

خرید انواع ناخن بلدوزر

خرید انواع ناخن بلدوزر نیاز است چون برخی از ناخن ها بر اثر سایش و فشار بیش اندازه بر روی آنها، دچار آسیب دیدگی گردند و شکسته شوند. در نتیجه باید ناخن های بلدوزر شکسته شده را با جدید تعویض نمایند. بیل بلدوزر به دلیل آنکه دارای ابعاد بزرگ می باشد، دارای تعداد بیشتری از ناخن هایی است که در ابتدای بیل قرار داده شده اند تا  سرعت و میزان نفوذپذیری بیل را به درون خاک افزایش دهند. در واقع با استفاده از بیل ها است که می توان عملیات خاک برداری را انجام داد، ضمن آنکه قطعات یدکی و زیربندی های قدرتمندی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند که امکان این حرکات را برای جک های بیل بلدوزر، لودر، بیل مکانیکی و غیره محیا می سازند.

برای ساخت ناخن های فورج و ناخن های سنگی، از آلیاژهای ویژه ای استفاده می شوند که امکان نفوذپذیری بیل را به داخل سطوح سخت و مقاوم ممکن پذیر می سازد. فروش انواع ناخن بلدوزر، این موقعیت را برای مالکان ماشین آلات سنگین بلدوزر فراهم می سازد، که در صورت شکستگی هر کدام از انواع ناخن بلدوزر ، می توان آنها را تعویض نمود و روند نفوذپذیری بیل به داخل خاک با کُندی مواجه نگردد.

با توجه به  این نکته که ماشین آلات سنگین بلدوزر کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، دوسان، هیوندای و غیره در سراسر جهان به کار برده می شوند. با توجه به نوع کارکردی که این نوع ماشین آلات راهسازی عمرانی در پروژه های خاک برداری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بر اثر فشارهای وارده ممکن است برخی از ناخن های باکت بلدوزر با شکستگی دچار گردند و یا فرم اولیه خود را از دست دهند. در نتیجه موجب کاهش طول عمر دیگر قطعات یدکی بلدوزر می شوند که موجب می شود هزینه های سنگین به دیگر قطعات زیربندی وارد می شود چون فشار بیش از اندازه به آنها وارد می شود تا بتوانند فشار لازم را برای نفوذ پذیری بیل به درون زمین فراهم کنند.

با این تفاسیر اهمیت دارد که کلیه ناخن های باکت بلدوزر سالم باشند چون در بهینه سازی مصرف سوخت، عمر باکت و همچنین کاهش نیروی وارده به سازه های بیل بلدوزر را ممکن می سازد.

قیمت ناخن بلدوزر

قیمت ناخن بلدوزر به فاکتورهای متعددی چون اندازه، مدل، برند و همچنین جنس ناخن ها بستگی دارد. در این سال های اخیر با رشد صنعت تولید قطعات یدکی و زیربندی در داخل کشور، امکان خرید انواع ناخن با قیمت مناسب فراهم شده است، که از نظر کیفیت ساختار با مشابهات خارجی برابری می کنند و در نتیجه مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند.

گروه محصولات تکنو راهساز، به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در حوزۀ ساخت و فروش انواع ناخن بلدوزر و قطعات زیربندی، مشهورترین برندهای ماشین آلات راهسازی می باشند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()