لیفتراک از دسته ماشین های پر کاربرد می باشد که در بخش حمل و نقل وسیله ها و مصالح مورد استفاده قرار می گیرد که می توان از این ماشین در انبار داری ها و پروژه های ساختمانی و کارخانه ها استفاده کرد. با استفاده از لیفتراک می توان به راحتی مواد و مصالح را حمل کرد. انتخاب یک ماشین سنگین که توانایی کار در شرایط سخت را داشته باشد دشوار بوده و افراد به همین دلیل در انتخاب خوئد بسیار دقت می کنند. همان طور که انتخاب یک ماشین مهم است انتخاب لوازم یدکی نیز مهم می باشد زیرا استفاده از قطعات خوب و باکیفیت می تواند راندمان کاری شما را بالا ببرد و هم دیرتر آسیب ببیند و نیاز به تعویض پیدا کند. لیفتراک نیز با استفاده از لوازم یدکی لیفتراک باکیفیت می تواند کارکرد بهتری داشته باشد. به همین منظور شما می توانید از لوازم یدکی لیفتراک برند های معروف نظیر کوماتسو، هپکو، کاترپیلار و... استفاده کنید. این قطعات شناخته شده به دلیل کیفیت بسیار بالا ، طرفداران بسیاری دارند.

هزینه خرید لوازم یدکی لیفتراک

هزینه خرید لوازم یدکی لیفتراک با توجه به برند و کیفیت می تواند متغیر باشد بنابراین اگرچه هزینه ی خرید بسیار مهم است اما برای خرید بهتر است که در وحله ی اول کیفیت را مدنظر قرار دهید زیرا لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت معمولا قیمت بالاتری دارند اما مقایسه ی یک محصول با کیفیت در مقابل محصولات تقلبی اشتباه بوده و انتخاب قطعه را باید بر حسب کیفی نیز انجام دهیم.

لیفتراک برقی

لیفتراک های برقی با استفاده از برق کار می کنند و می تواند در کارهای انبار داری و.... مورد استفاده قرار گیرند. سوخت مورد استفاده ی لیفتراک های برقی ،  برق و فسیل و گاز می باشد. برای کار هایی که به سرعت بالایی نیاز است استفاده از لیفتراک برقی می تواند نتیجه ی بسیار خوبی داشته باشد. انواع مختلفی از لیفتراک ها وجود دارد که از نوع برقی بوده و قابلیت حمل بار متفاوتی دارند. لیفتراک برقی از لوازم یدکی لیفتراک جمع و جوری ساخته شده است و کابینی با دسترسی راحتی دارد. یکی از مزیت های بسیار خوب لیفتراک های برقی نداشتن سر و صدای زیاد است زیرا نمونه ی لیفتراک دیزلی پر سر و صدا می باشد. مزیت دیگر لیفتراک های برقی نداشتن آلودگی می باشد که به دلیل برقی بودن آن ها می باشد. به دلایل گفته از این لیفتراک ها در مکان های سربسته و کوچک بسیار استفاده میشود. برای اطلاع از قیمت فروش لوازم یدکی لیفتراک اصل به سایت مراجعه کنید. 

لیفتراک دیزلی

لیفتراک های دیزلی برای کار های سنگین به کار می رود. از لوازم یدکی لیفتراک اصلی می توان دکل و شاخک ها را نام برد. حمل بار در لیفتراک در قسمت جلویی قرار می گیرد. لیفتراک های دیزلی از سوخت دیزل استفاده کرده و به همین دلیل آلودگی ایجاد می کند. لیفتراک های دیزلی در موارد سخت مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از لیفتراک های دیزلی می توان در مکان های بیرونی نیز استفاده کرد زیرا دلایل محدودیت استفاده از برق را ندارد . در واقع می توان گفت که لیفتراک های دیزلی رایج ترین نوع لیفتراک ها بوده و در صنایع بسیاری از این نوع لیفتراک استفاده می شود. لیفتراک های دیزلی را می توان در مقدار حمل بار مختلفی خریداری نمود.

خرید لوازم یدکی لیفتراک

خرید لوازم یدکی لیفتراک مانند خرید لوازم یدکی لیفتراک هیوندا باید با توجه به مدل لیفتراک انجام گیرد. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک از افراد دارای تخصص در این زمینه کمک بگیرید. شرکت پارت یدک راهسازی از شرکت های بسیار معروف در بخش فروش لوازم یدکی لیفتراک و قطعات ماشین های باربری و راهسازی می باشد که تمامی محصولات را با پایین ترین قیمت به شما عرضه خواهد کرد.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

                                        

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()