شرکت معماری و دکوراسیون از جمله مراکزی است،که با رویکردی تولیدی و یا خدماتی به عرصه پیمانکاری و ساختمان سازی روی آورده اند، در این گونه مراکز با استفاده از یک تیم حرفه ای و مجرب تمام مسائل مربوط به ساختار داخلی سازه نظیر محل قرار گیری پنجره ها، آشپزخانه، اتاق خواب ها، سالن، مواد و مصالح ساختمانی، بودجه تعیین شده و غیره  را مورد بازبینی قرار می دهند، تا بتوانند چندین پلان مختلف، جذاب و متناسب با بودجه مشتری را ارائه و پیشنهاد دهند. یک شرکت معماری و دکوراسیون در تهران همواره به دنبال ارائه منحصربه فردترین طرح های دکوراسیون داخلی و تغییرات سازه ای می باشد، تا در شمار برجسته ترین طراحان داخلی قرار بگیرد، و رتبه خود را در هنر ساختمان سازی و اجرای طراحی و دکوراسیون داخلی ارتقاء دهد. برای استفاده از خدمات شرکت معماری و دکوراسیون با ارزان ترین قیمت و همین طور بالاترین سطح کیفی است، کافی است با مشاهده نمونه کار های این شرکت ها و سوابق آن ها می توان معتبرترین آن ها را انتخاب کرد و پروژه خود را به آن سپرد.

شرکت معماری و طراحی در زمینه نوسازی و بازسازی انواع سازه های مسکونی و تجاری بیشترین سفارش را دارند، زیرا بازسازی یک فضا مطابق با جدیدترین سبک های معماری مقرون به صرفه تر از خرید یک ساختمان نوساز می باشد.  بررسی انواع الگوها و سبگ های معماری و طراحی داخلی در قرون اخیر و هماهنگ سازی و ترکیب آن ها با نظرات مشتریان و جدیدترین تکنیک های روز طراحی از سری فعالیت های طراحان داخلی می باشد، سبک های مینیمال، مدرن، کلاسیک، روستیک، سنتی و غیره از چر طرفدارترین سبک های طراحی هستند، که قیمت اجرای آنها در شرکت معماری و دکوراسیون متغیر می باشد، و متغییرهای بسیاری در این اختلاف قیمت سهیم هستند.برای انجام طراحی دکوراسیون داخلی به سایت مراجعه نمایید.

شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا از مجرب ترین شرکت های اجرایی در زمینه معماری و طراحی می باشد، که با مناسب ترین قیمت انواع پروژه های نوسازی و طراحی را با استفاده از متدهای نوین معماری و در موعد تعیین شده پیاده سازی می کند، لیست فعالیت های این مرکز را می توان در آدرس وبسایت آن مشاهده کرد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()