لیفتراک ها وسیله های باربری می باشند که در انواع مختلفی می توان آن ها را تهیه کرد. استفاده از لیفتراک حمل کالا ها و مصالح را برای افراد آسان نموده و به راحتی می توان کالا ها را محیط های کاری و تولید ی ها و کارخانه جات ها جابجا نمود. جک پالت دستی نوعی از لیفتراک ها است که دارای انواع لوازم یدکی لیفتراک ساده بوده و همان طور که از نام آن مشخص است به صورت دستی می باشد.

لیفتراک های برقی از باتری برای کار کردن استفاده می کنند. این لیفتراک ها که به لیفتراک های برقی معروفند می توانند به وسیله ی باتری که قابلیت شارژ شدن دارد کار کند.

لیفتراک با وزنه تعادل را می توان در بسیاری از مراکز بارگیری مشاهده نمود. در این نوع لیفتراک در پشت لیفتراک وزنه تعادلی وجود دارد که با استفاده از این وزنه ، تعادل لیفتراک حفظ شده و در این نوع لیفتراک کابینی وجود دارد که راننده در این کابین قرار می گیرد. از انواع لیفتراک ها می توان به لیفتراک های دیزلی و گازی و بنزینی و دوگانه اشاره کرد که این انواع لیفتراک سرعت ببیشتری نسبت به لیفتراک های برقی دارند و همین طور میزان بارگیری آن ها بیشتر از برقی می باشد.

لوازم یدکی لیفتراک در انواع مختلف با هم متفاوت می باشد مثلا برخی از لیفتراک ها دارای چهار چرخ و برخی دارای سه چرخ هستند. همچنین برخی دارای سیستم هیدورلیکی و یا سیستم الکتریکی هستند. بنابراین برای خرید لوازم یدکی لیفتراک باید به نوع لیفتراک دقت داشته باشید. شرکت پیشرو تراک به عنوان فروشنده ی معتبر انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو و غیره در کشور ما فعالیت دارد و با خدمات رسانی خوب خود زمینه ی خرید اینترنتی نیز برای مشتریان فراهم کرده است، بنابراین شما به راحتی می توانید به سایت مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

تماس با ما

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 429
نمایش همه
علاقه مندی ها ()