امداد خودرو کیا به صورت اختصاصی، ارائه دهندۀ خدمات امداد خودرو به خودرهای کیا موتورز می باشد که در سراسر کشور، علاقه مندان زیادی دارد. دریافت اختصاصی خدمات امداد خودرو کیا به شما این امکان را می دهد که با اطمینان کامل، سرویس خدمات دهی را دریافت می کنید، چون امدادگر دارای دانش کافی نسبت به محصولات خودرو کیا می باشد.

خدمات امداد خودرو کیا

خدمات امداد خودرو کیا شامل یکسری خدمات امداد خودرو سیار است که به دارندگان خودرو کیا عرضه می شود. حمل خودرو با جرثقیل و یدک کش، بررسی موتور و سیستم های خنک کننده، سیستم برق رسانی خودرو، سیستم احتراق خودرو، بخش ترمز و کلاج و غیره از جمله خدماتی است که در حیطۀ خدمات رسانی امداد خودرو کیا سیار به مشتریان دارندۀ کارت اشتراک امداد خودرو کیا و غیره داده می شود. با این تفاوت که دارندگان کارت عضویت امداد خودرو کیا، برخی از خدمات امدادی سیار را برای تعداد دفعات محدود رایگان دریافت می کنند و سایر خدمات را نیز برای تعداد دفعات نامحدود، با اعمال چند درصد تخقیف دریافت می کنند.

هزینۀکارت اشتراک امداد خودرو کیا

هزینۀ کارت اشتراک امداد خودرو کیا به صورت سالیانه پرداخت می شود. با توجه به این مسئله که در صورت عدم وجود کارت اشتراک امداد خودرو، با هزینۀ آزاد و بدون تخفیف خدمات امداد خودرو سیار به شما تعلق می گیرد، در نتیجه بهتر است با أخذ کارت عضویت امداد خودرو کیا، اکثر خدمات امدادی سیار را به صورت تخفیف دار دریافت نمائید که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

سرویس خدمات امداد خودرو کیا در تهران و شهرستان ها نیز به رانندگان ارائه می شود و مالکان خودرو، می توانند در هر شرایط زمانی و مکانی از این نوع خدمات بهره مند شوند.

امداد خودرو آبتین به عنوان یکی از شرکت های معتبر خدمات رسانی امداد خودرو کیا در سراسر کشور فعالیت دارد.  

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()