لیفتراک از ماشین هایی است که در جابجایی بار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از لیفتراک برای جابجایی کالا ها در انبار ها و کارگاه های بزرگ استفاده می شود. قسمت بارگیری لیفتراک در قسمت جلویی آن بوده و می تواند بر اساس میزان بارگیری بار را تحمل کند. حمل کالا ها در کارخانه ها دارای مشکلات فراوانی است که برای این کار زمان بسیاری را باید صرف کرد، جستجوی دستی شامل نیروی کار زیاد نیز می شود به همین منظور در کارگاه های بزرگ استفاده از لیفتراک بسیار ضروری می باشد. لیفتراک ها می توانند به ما در صرف زمان و نیروی کار کمک کنند و جابجایی در زمان بسیار کمی صورت گیرد. لوازم یدکی لیفتراک طور طراحی شده اند که بتوان بارگیری را به راحتی انجام داد. زمانی که بارگیری انجام شده باید دکل ها را به سمت داخل خم کرد و همچنین شاخک های لیفتراک را در پایین ترین حد خود قرار داد که به این طریق تعادل این وسیله را بالا برد. برای خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه نمایید.

خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک

برند های معتبری همچون کوماتسو و ولوو و کاترپیلار و هپکو و .... دارای محبوبیت بالایی در میان خریداران لوازم یدکی لیفتراک دارند زیرا این قطعات دارای کیفیت بسیار بالا می باشند و دوام و ماندگاری خوبی دارند بنابراین با استفاده از این برند ها نیازی به تعویض زودهنگام نخواهید داشت و همچنین با استفاده از این لوازم یدکی لیفتراک راندمان کار نیز بالاتر می رود.

لیفتراک ها با توجه به لوازم یدکی لیفتراک از لحاظ بارگیری مختلف هستند و شرکت سازنده میزان بارگیری مجاز را بر روی پلاک لیفتراک ها درج می کند اما اگر این میزان را رعایت نکنید و با لیفتراک اشیای سنگین تر از قابلیت را جابجا نمایید موجب آسیب دیدگی در قطعات آن می شوید.برای خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک دوسان به سایت مراجعه نمایید. 

شرکت پارت یدک راهسازی از شرکت های بنام در فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک و لودر و گریدر و جرثقیل و بیل مکانیکی می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()