پخش کاغذ دیواری در سراسر جهان در مدل و طرح های مختلف صورت می گیرد.کاغذ دیواری به عنوان دیوارپوش مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است چون به راحتی می توان از زیبایی طرح های کاغذ دیواری در جهت زیبا نمودن دکوراسیون داخلی استفاده نمود. در حال حاضر خرید کاغذ دیواری را بیش از پیش شاهد می باشیم چون بر تنوع طرح های کاغذ دیواری ساده افزوده شده است.

پخش انواع کاغذ دیواری

علاوه بر کاغذ دیواری ساده، پخش انواع کاغذ دیواری از نوع سه بعدی و سفارشی را نیز شاهد می باشیم که این مسئله موجب افزایش طرح های کاغذ دیواری شده است. کاغذهای دیواری شامل ویژگی های مختلف می باشد که می توان به قابل شستشو بودن و مقاومت بالای کاغذ دیواری نسبت به حرارت و پارگی اشاره نمود که در برابر تابش نور خورشید از ثبات رنگ و طرح برخوردار می باشد. روکش وینیل کاغذهای دیواری موجب بهبود قابلیت های کاغذ دیواری شده است که نگهداری از کاغذ دیواری را راحت تر از گذشته نموده است. امروزه پخش کاغذ دیواری نانو و کاغذ دیواری pvc را شاهد می باشیم که متناسب با کاربردهای مسکونی، اداری و تجاری طراحی می شوند. فروش و پخش کاغذ دیواری به صورت رول در اندازه های مختلف می باشد از ویژگی های دیگر کاغذهای دیواری می توان به نصب راحت کاغذ دیواری اشاره نمود که البته نیاز به تجربه نیز دارد، به همین دلیل از نصابان حرفه ای برای نصب انواع کاغذ دیواری استفاده می شود.

پخش کاغذ دیواری در تهران

پخش عمده کاغذ دیواری در تهران صورت می گیرد و استان های دیگر نیز می توانند با توجه به سلیقۀ شخصی و نیاز مشتریان، سفارش خرید کاغذ دیواری مورد نظر خود را ثبت کنند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، پخش و فروش انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری در تهران و دیگر شهرستان ها را بر عهده دارد و با هدف جلب رضایت مشتریان امکان سفارش اینترنتی را نیز فراهم نموده است.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()