پانل های PVC در نصب دیوارکوب از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. پانل های پی وی سی نیز بخشی از دیوارکوب ها محسوب می شوند. این نوع دیوارکوب قابل اندازه‌گیری می باشد. نصب این دیوارها، زمان نصب را بسیار کاهش می دهد. این زمان در مقایسه با سایر پانل دیواری ارزیابی می شود. برای اطلاع از هزینه نصب دیوارکوب به سایت مراجعه کنید. 

امتیاز بهره مندی از دیوارکوب

این پانل های دیواری در مقابل آب مقاوم بوده، بنابراین امکان استفاده از آن ها در محیط های زیر زمینی، آشپزخانه، حمام، گاراژ، اتاق پذیرایی، اتاق شیروانی، اتاق خواب و ... وجود دارد.

قیمت و تعرفه بهره مندی از دیوارکوب نسبت به سایر ساخت و سازهای مربوط به دیوار مقرون به صرفه می باشد. قیمت این دیوارهای فانتزی بر مبنای متر مربع محاسبه می گردد.

نقش مهم دیوارکوب در دکوراسیون منزل

پانل های پی وی سی قابلیت استفاده در مکان های مختلف نظیر آزمایشگاه، بیمارستان، کارخانه، محیط اداری، هتل و ... را دارا می باشند. دکوراسیون منزل با بهره مندی از دیوارکوب بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد. این پانل ها از رشد باکتری و کپک نیز جلوگیری به عمل می آورند. تمام این موضوعات نقش حفاظتی دیوارکوب را به خوبی نشان می دهد. نگه داری از این پی وی سی ها به راحتی امکان پذیر می باشد. برای تمیز کردن سطوح این دیوارها از ساینده و مواد کلردار کمک گرفته می شود. پانل های دیواری که برای دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرند، قابلیت بازیافت دارند. بنابراین این سطوح همواره قابل استفاده خواهند بود.برای نصب انواع دیوارپوش به سایت مراجعه کنید. 

از این پانل های دیواری می توان به عنوان عایق صدا مناسب نیز بهره مند شد. در واقع با بهره مندی از این دیوارها می توان پوشش محافظتی خوبی در برابر صدا ایجاد کرد. تمام این موضوعات نشان می دهد که بهره مندی از این پانل های دیواری بسیار مقرون و اقتصادی به صرفه خواهد بود. فروشگاه اینترنتی رونیا در خدمت شماست. 

نمونه دیوارهای سه بعدی نیز در دیوارکوب بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()