موکت از مهمترین تجهیزات و لوازم خانه است که برای پوشش کف ساختمان به کار برده می شود. خرید موکت نسبت به فرش بسیار مقرون به صرفه می باشد چون از قیمت ارزان برخوردار می باشد. امروزه استفاده از انواع موکت مرسوم تر می باشد چون به راحتی می توان سطوح بیشتری را پوشش داد و تمامی قسمت های کف سالن پذیرایی، اتاق ها و سایر فضاها را به طور کامل پوشاند. خرید و فروش موکت مصور به عنوان یکی از اولین گزینه هایی است که علاقه مند به خرید موکت می باشند، انتخاب می کنند.برای اطلاع از  قیمت موکت باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

خرید موکت

برای خرید موکت مانند خرید موکت پالاز می توانید به فروشگاه های عرضۀ لوازم تزئینی خانگی مراجعه نمائید. به دلیل استقبال فراوان مردم نسبت به کاربرد موکت، انواع موکت کم پرز و پرز بلند طراحی شده است تا مورد پسند عموم مردم قرار گرفته شود. به عبارتی هرچه پرز موکت بلندتر باشد، به طبع استحکام موکت بیشتر خواهد بود، ضمن آنکه نرم تر نیز طراحی شده است. در بازار انواع موکت برند ایرانی و خارجی را می توانید مشاهده نمائید که موکت ظریف مصور و پالاز موکت از جمله برندهای معتبر موکت ایرانی محسوب می شوند که از کیفیت خوبی برخوردار می باشند.

قیمت موکت

قیمت موکت با توجه به ضخامت موکت و طرح های موکت بر حسب متر مشخص می گردد. در نتیجه متناسب با فضای داخلی ساختمان می توانید به متراژ کافی انواع موکت طرح دار و یا موکت ساده خریداری نمائید. همواره به یاد داشته باشید که اگر قصد خرید موکت نرم را دارید، بهتر است از موکت های پرز بلند استفاده نمائید و یا موکت های تافتینگ را با قیمت ارزان خریداری نمائید که بسیار نرم با طول عمر بالا می باشند.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با فعالیت چندین ساله در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراتیو، امکان سفارش و خرید اینترنتی انواع موکت را برای شما مشتری گرامی فراهم نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()