اکچویتور برقی

اکچویتور برقی آیوما یک عنصر الکترومکانیکی است، که در آخرین مرحله از نصب تاسیسات در سیستم های کنترلی قرار می گیرد و بسته به نوع عملکردی که برای آن تعریف شده است، به صورت های خطی، دورانی پیوسته و دورانی با زاویه محدود کنترل باز و بسته کردن شیرآلات و تنظیم فشار آن ها را در دست می گیرد. عملگر های خطی برخلاف عملگرهای دورانی که دریک محیط مدور در حال چرخش هستند، در یک مسیر مشخص و محدور حرکت طولی خود را به سمت جلو یا عقب انجام می دهند، و در نهایت با ارسال یک سیگنال آنالوگ که از یک منبع انرژی نظیر جریان های الکتریسیته، فشار باد، نیوماتیکی و مکانیکی آزاد می شود، سیستم را تحریک کرده و مدیریت و کنترل آن را به صورت اتوماتیک و از راه دور در دست می گیرد. صنایع بزرگ و حساسی نظیر پتروشیمی، فرایندهای هسته ای، پالایشگاه ها، نیروگاه ها،خطوط انتقال سیالات و غیره از جمله مهمترین مشتریان خرید انواع اکچویتور برقی می باشند، که بدون آن ها امکان استفاده از اتوماسیون صنعتی برای مدیریت بهتر امور میسر نخواهد بود.

قیمت اکچویتور برقی متناسب با نوع گیربکس، توان عملگر، فشار سیال، کیفیت و برند سازنده آن تعیین می شود، که البته در برابر امنیتی که برای حفظ و نگهداری سیستم ها به ارمغان می آورد بسیار ناچیز می باشد. انعطاف پذیری بالا، سازگاری با محیط زیست، کنترل فرایند تولید، کنترل از راه دور شیرآلات، تنظیم فشار سیالات و کمک به پایداری سیستم در شرایط حساس و اضطراری و همین طور گشتاوری بالا برای قطع و وصل کردن شیرآلات از دیگر مزایای استفاده از انواع اکچویتور برقی می باشد. گیربکس، موتور الکتریکی و سیستم کنترل از مهمترین اجزاء انواع عملگرهای برقی می باشند، که متناسب با بالاترین استانداردهای جهانی تولید و عرضه می شوند.

فروش اکچویتور برقی و قطعات یدکی اکچویتورهای آیوما در نمایندگی معتبر و آنلاین گروه صنعتی برگزیدگان با مناسب ترین قیمت موجود در بازار و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر انجام می شود، این مرکز تمام سفارشات مشتریان را به صورت فوری و همراه با گارانتی اصالت کالا ارسال می نماید.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570
تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()