اکچویتور برقی آیوما

اکچویتور برقی آیوما مکانیزمی است که در جهت باز و بسته کردن و کنترل دستی شیرآلات صنعتی به الکترونیکی و برقی مورد استفاده قرار می گیرداین عملگر های برقی از انعطاف پذیری بسیاربالایی برخوردار هستند و می توان آن ها را به راحتی بر روی انواع شیرآلات توپی، پروانه ای و غیره سوار کرد. کیفیت و ضریب امنیتی بالا و سازگاری آن ها با محیط زیست از دیگر دلایل اهمیت و استفاده از انواع عملگرهای برقی آیوما می باشد، که سبب شده از زمان تولید آن ها تا کنون با استقبال بسیار بالایی در صنایع پایپینگ و تاسیسات مواجه شوند. صنایع پتروشیمی، گاز رسانی، پالایشگاه ها، تصفیه خانه ها و نیروگاه های برق آبی از جمله مراکزی هستند که در آن ها استفاده از انواع اکچویتور برقی آیوما به یک ضرورت قطعی تبدیل شده است، زیرا حفظ تاسیسات و امنیت در این مراکز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و می توان گفت این صنایع، اصلی ترین متقاضیان خرید اکچویتور برقی آیوما می باشند.

کنترل فرایند تولید و فشار سیالات درون لوله ها، کنترل از راه دور شیرآلات، امکان قطع عملگر در موارد اضطراری، مسائل امنیتی و گشتاوری بالا برای باز یا بستن شیرآلات از عمده دلایل استفاده از انواع اکچویتور برقی آیوما می باشد. انرژی که بر اساس آن انواع اکچویتور برقی آیوما فعالیت خود را آغاز می کنند، شامل جریان های الکتریسته، فشار بالا، انرژی هیدرولیکی و مکانیکی می باشد، و با استفاده از سیگنال هایی که از این طریق ارسال می کنند حرکت خطی و یا دورانی خود را آغاز می کنند.  از دیگر دلایل محبوبیت این عملگر های کنترلی می توان به قیمت اکچویتور برقی آیوما اشاره کرد، که در برابر دستاورد هایی که در صنعت اتوماسیون به ارمغان می آورد بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد.

گروه صنعتی برگزیدگان از معتبرترین مراکز فروش اکچویتور برقی آیوما و کنترلر عملگرهی برقی آیوما می باشد، که تمام محصولات این کمپانی معتبر را همراه با گارانتی اصالت کالا و خدمات پس از فروش معتبر به دست خریداران می رساند.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570
تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()