رینگ اسپرت

رینگ اسپرت از جدیدترین رینگ های تولیدی، توسط کمپانی های ماشین سازی برای خودرو های گران قیمت و لوکس می باشد، که طراحی بسیار زیبا و هوشمندی دارند و جلوه ای جذاب و چشمگیر به خودرو ها می بخشند. رینگ های اسپرت را ممعمولا یک سایز بالاتر و با تایر پهن استفاده می کنند، که به مرور سبب استهلاک سریع سیستم تعلیق خودرو، خشکی فرمان، شاسی، خرابی فنر ها و کاهش نرمی و راحتی خودرو ها می شود، و همین طور نیز هزینه های تعویض بسیار بالایی دارد، با این وجود استفاده از رینگ ها در انواع ماشین های سواری اسپرت، لوکس و آنتیک با استقبال بسیار زیادی مواجه شده و روز به روز به تعداد متقاضیان خرید رینگ اسپرت افزوده می شود. قیمت انواع رینگ اسپرت بر حسب نوع رینگ، طراحی، کیفیت ساخت و  نوع آلیاژ مصرفی متفاوت می باشد، در انتخاب صحیح رینگ ها باید همواره توجه لازم را به خرج داد، تا علاوه بر زیبایی به حرکت صحیح چرخ ها و محافظت از آن ها کمک کند و هزینه های تعمیر و استهلاک جلوبندی ماشین های سواری را کاهش دهد.

متریال و آلیاژ های مصرفی در ساخت انواع رینگ اسپرت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و البته بسته به نوع همین متریال قیمت رینگ اسپرت نیز تغییر می کند. فولاد، آلومینیوم، الیاف کربن و منیزیوم از جمله ترکیباتی هستند که در ساخت رینگ اسپرت به کار می روند، و حتی برخی از شرکت های خودرو سازی با ترکیب این متریال مصرفی موفق به تولید انواع رینگ اسپرت با قیمتی بسیار ارزان تر از دیگر رینگ ها شده اند، که متقاضیان بسیاری دارد، و از سبکی، کیفیت و دوام بالایی نیز  برخوردار هستند. مراحل ریخته گری، ماشین کاری در ساخت رینگ اسپرت در انواع یک تکه و چند تکه مانند دیگر رینگ ها انجام می شود و تفاوت آن ها در طراحی و متریال مصرفی می باشد.

فروشگاه آنلاین یوزپلنگ نمایندگی فروش انواع رینگ را در انواع طرح ها و سایز های مختلف ارائه میدهد و با مراجعه به وب سایت آن می تونا با ارزان ترین قیمت رینگ اسپرت مورد نظر خود را خریداری کرد.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()