خرید لاستیک

 لاستیک ها از جمله مواد مصرفی و مهم سیستم انتقال قدرت خودرو ها می باشند، که دوام و طول عمر مشخصی دارند و به مرور زمان تعویض آن ها و خرید انواع لاستیک از جمله موارد اجتناب ناپذیر در نگهداری خودرو ها می باشد. انتقال وزن و قدرت خودرو به زمین، کنترل و چسبندگی و مهار ضربه های ناشی از ناهمواری زمین از مهمترین وظایف تایر ها می باشد، بطوریکه در صورت عدم و یا خرابی آن ها استفاده از ماشین آلات غیر ممکن می شود. در هنگام خرید لاستیک باید علاوه بر  بررسی سایز، برند سازنده و پهنای تایر به کیفیت تولید آن نیز دقت نمود. مشخصات فیزیک انوع تایر ها نیز به روی آن ها ثبت می شود، که از جمله مهمترین آن ها می توان به نوع تایر، سایز آن، بار مجاز، ترکیبات سازنده و حداکثر سرعت مجاز اشاره کرد که متقاضیان خرید لاستیک حتما باید به آن توجه نمایند.

 

لاستیک ها را به طور کلی از مواردی نظیر رشته های سیمی، آلیاژ های فلزی، مواد لاستیکی سنتزی، رشته های نخی و نایلونی و غیره به روش های مختلف تولید می کننده که می توان آن ها را در دو گروه کلی لاستیک های بایاس و رادیال قرار داد. قیمت خرید لاستیک در نوع رادیال به دلیل کیفیت و افزایش بهره وری آن که در حدود 40 تا 60 برابر لاستیک های بایاس می باشد، قدری بالا تر است، ضمن اینکه این لاستیک ها در برند های خارجی عرضه می شوند و نوسانات ارز نیز در تعیین قیمت آن ها نقش پررنگی دارد. از پر فروش ترین و با کیفیت ترین برند های لاستیک سازی می توان به پیرلی، میشلن، بریجستون، کومهو و غیره اشاره کرد، که در بازار های جهانی عرضه می شوند و متقاضیان خرید لاستیک به آن ها اعتماد و اطمینان کامل دارند.

فروشگاه آنلاین یوزپلنگ از معتبرترین نمایندگی های فروش انواع لاستیک در برند های معتبر داخلی و خارجی می باشد، که امکان خرید بی واسطه و مجازی را برای متقاضیان انواع لاستیک فراهم کرده است.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()