توجه به نکات ساده همیشه می‌تواند کیفیت کار را در هر حرفه‌ای بالا ببرد. اگر چندین نکته را در مورد انواع فلاش عکاسی مدنظر قرار دهید می‌توانید پس از کسب تجربه، به یکی از بهترین‌های حرفه‌ی خود تبدیل شوید. بیایید با هم تعدادی از این تکنیک‌ها و نکات را مرور کنیم.

تکنیک‌های پرکاربرد با استفاده از فلاش عکاسی

  • یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که نباید از فلاش عکاسی به شکل مستقیم در برابر سوژه استفاده کنید. این امر باعث ایجاد سایه‌های ناخوشایند در تصویر می‌شود. به همین دلیل بهتر است نور را به جایی دیگر (مثلا یک دیوار) بتابانید.  
  • یکی دیگر از تکنیک‌های عکاسی که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد پخش کردن نورِ حاصل از فلاش است. با استفاده از تجهیزاتی که به شما کمک می‌کنند نور را پخش کنید می‌توانید نور را به محدوده‌ی بیشتری بتابانید و آن را تنها در یک نقطه متمرکز نکنید.
  • به راحتی می‌توانید با استفاده‌ی مکرر از فلاش عکاسی و تکرار آن نور بهتری به دست بیاورید. البته باید دقت کنید زمانی که حواستان به سوژه است پس‌زمینه را فراموش نکنید و سعی کنید به شکلی مناسب همه‌ی منظره را پوشش دهید.
  • با استفاده از فیلترهای رنگی نور، می‌توانید ترکیبی از نورهای رنگی را در تصویر خود داشته باشید. این فیلترها پوشش‌هایی هستند که بر روی فلاش عکاسی قرار می‌گیرند و منجر به تولید نورهای دلخواه شما می‌شوند. فارغ از جلوه‌ی زیبا و خلاقانه‌ای که به این شیوه به دست می‌آید می‌توانید نور فلاش را با نور محیط سازگار کنید.
  • اگر قصد ایجاد فضایی سه‌بعدی را دارید می‌توانید از بیش از یک فلاش استفاده کنید. به این شیوه می‌توانید نور متفاوتی روی سوژه بتابانید و تاکید بیشتری به آن بدهید. در حقیقت شما با استفاده از تعداد فلاش‌های بیشتر، سایه‌ها و نورهای بیشتری ایجاد می‌کنید و همین امر موجب ایجاد تفاوت در تصویر شما خواهد شد.

برای خرید فلاش عکاسی و سایر  انواع تجهیزات فیلمبرداری و عکس برداری با کارشناسان ما در فروشگاه فوکوس نگار در ارتباط باشید.

 

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()