قطعات گریدر مانند دیگر ماشین آلات راهسازی دارای اسطحکاک بالایی بوده، و  به مرور بر اثر سایش و خوردگی آسیب می بینند، که باید نسبت به تعویض قطعه معیوب و قطعات اصلی و با کیفیت اقدام نمود.  گریدر کاربردهای بسیار زیادی در زمینه عمران و راه سازی دارد، و در انواع سبک و سنگین به بازار های داخلی عرضه می شود، که هر کدام از آن ها به منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، برای مثال از گریدر های سبک برای کندن جوی آب و کار های سبک استفاده می شود. قیمت قطعات گریدر با توجه به ابعاد، برند سازنده، نوع و مدل این ماشین آلات تغییر می کند، و معمولا در شرکت های معتبر و نمایندگی های رسمی فروش قطعات گریدر ارزان تر از دیگر فروشگاه ها می باشد. اگر بخواهیم شرح وظایف گریدرها را مورد بررسی قرار دهیم  می توان به حفر جوی و کانال، برف روبی جاده ها بدون آسیب رساندن به سطح جاده، تسطیح جاده ها و شیب بندی دقیق اشاره کرد. برای خرید انواع قطعات گریدر به سایت مراجعه کنید.

از مهمترین و اصلی ترین قطعات گریدر می توان به تیغه آن اشاره کرد، که در قسمت جلویی این ماشین راهسازی قرار گرفته است، و متناسب با نوع کار می توان زاویه آن را تنظیم و یا تغییر داد، که این کار بواسطه جک یا بالابر انجام می شود. موتور، قطعات برقی، هیدرولیک، لاستیک، ترمز، سیستم های حرکتی، شاسی و غیره از دیگر قطعات گریدر هستند که در صورت خرابی می توان آن ها را تعویض نمود. از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید قطعات گریدر باید به آن توجه شود، نوع گریدر می باشد، این ماشین آلات در دو نوع دستی و موتور دار تولید می شوند، که امروزه تقریبا  گریدر های اتوماتیک به دلیل کاربری و مدیریت ساده تر جایگزین گریدرهای مکانیکی شده اند.برای خرید لوازم یدکی گریدر ولوو  به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه مرکزی هیدرسنتر از بزرگ ترین و باسابقه ترین نمایندگی های فروش قطعات گریدر می باشد، که کیفیت محصولات خود را تضمین می کند، و  انواع قطعات گریدر را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمت به دست متقاضیان می رساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()