جک پارکینگ یا همان جک برقی که باعث اتوماتیک باز و بسته شدن درب های پارکینگی می شود امروزه بسیار رواج پیدا کرده و به دلیل راحتی که برای ما ایجاد می کند بسیاری از افراد از جک های پارکینگی بر روی درب پارکینگ خود استفاده می کنند. جک پارکینگ دستگاهی مکانیکی است که بر رور درب های لولایی قرار گرفته و نصب می شود تا درب را به صورت اتومات دربیاورد. جک پارکینگ بر روی درب های حیاط و پارکینگ و ویلا و... نصب می شود و می توان با استفاده از این جک ها بدون نیاز ب باز و بسته کردن دستی درب ها ، تردد داشت و امنیت ما نیز فراهم خواهد شد. برای خرید از  مرکز فروش جک پارکینگ به سایت مراجعه نمایید.

از مهم ترین عوامل ساخته شدن جک پارکینگ به دلیل راحتی و آسایش در زندگی ما می اشد. همچنین به دلیل این که پیاده شدن از خودرو ی تاوند مشکلات بسیاری از جمله ناامنی و مزحمت را به همراه داشته باشد بنابرای ن با ستفاده از درب های اتواتیک از این مشکلات در امان خواهیم بود. همچنین باز ماندن درب و یا فراموش کردن بستن آن نیز باعث بروز مشکلات فراوانی از جمله دزدی و ... می شود که با استفاده از اتوماتیک شدن در با با استفاده از جک پارکینگ این مشکلات حذف خواهد شد . بنابراین با توجه به قیمت بسیار مناسب این جک ها بسیار خوب است که با استفاده از جک پارکینگ ، درب پارکینگ را اتوماتیک گردانیم. برای خرید از  مرکز فروش درب اتوماتیک پارکینگ به سایت مراجعه نمایید.

امروزه سازندگان بسیار تولید جک های پارکینگ را انجام می دهند که این جک ها را در کیفیت های مختلفی به فروش می رسانند. شرکت فنی مهندسی فهام دور با سال ها تجربه در بخش تولید انواع جک و درب های اتوماتیک توانسته با کمترین هزینه محصولات را به فروش برساند و بتواند رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()