ویدئو پروژکتور جیبی یکی از جدیدترین تکنولوژی های ساخت پروجکشن است که دارای قابلیت های فراوان می باشد. در نتیجه به عنوان یکی از محبوب ترین ویدئو پروژکتورها محسوب می شود. دستگاه ویدئو پروژکتور یکی از تجهیزات پرکاربرد است که دارای کاربرد گسترده ای می باشد. کاربرد ویدئو پروژکتور، بزرگ نمایی تصاویری است که توسط کامپیوتر، دوربین فیلم برداری، انواع پلیر و غیره می باشد. برای اطلاع از  قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی

به دلیل گستردگی کاربرد دیتا پروژکتور، بهتر است سبک تر طراحی شود و به راحتی بتوان در هر مکانی از قابلیت های چنین دستگاه پیشرفته ای استفاده نمود. از این رو انواع ویدئو پروژکتور جیبی طراحی شده است و مورد استفادۀ علاقه مندان گرفته می شود. ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار، ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی، ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار اندروید و مینی ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل از جمله نمونه های پرفروش ویدئو پروژکتور جیبی است که در بازار عرضه می شوند. هر چه ابعاد ویدئو پروژکتور کوچکتر باشد، به طبع جابجایی آن راحت تر می باشد و در عین حال اگر قابلیت های ویدئو پروژکتورهای بزرگ را نیز داشته باشد، به صرفه تر می باشد. ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی دارای جدیدترین تکنولوژی های دیتا پروژکتور می باشد که امکان اتصال به کامپیوتر، دوربین فیلم برداری، انواع پلیر و غیره را دارا می باشد و به راحتی می توان در کارگاه های آموزشی، دانشگاه ها، کار گروه ها، کنفرانس های اداری و غیره از آنها استفاده نمود.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به امکانات و فناوری ویدئو پروژکتور بستگی دارد. در نتیجه نمی توان قیمت خاصی را ذکر نمود. ضمن آنکه به دلیل تغییرات نرخ بازار، نمی توان قیمت خرید ویدئو پروژکتور جیبی را به طور مشخص بیان کرد. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور از طریق لینک اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا چندین سال است که در حوزۀ فروش انواع ویدئو پروژکتور فعالیت می کند و برای آسایش حال مشتریان امکان خرید اینترنتی مدیا مالتی پروژکتور را فراهم نموده است. فروشگاه اینترنتی نی زا کالا با فروش محصولات باکیفیت و ارزان در خدمت شماست.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()