تردمیل باشگاه چگونه است:

چگونگی تردمیل باشگاه:

بعضی اوقات ممکن است تردمیل های باشگاه نیز از هم متمایز شوند. از ویژگی های این نوع دستگاه می توان به مواردی چون کیفیت بالا ، تعداد بالای عملکرد ها یا برنامه های رایانه ای و قیمت گران اشاره نمود. به طور معمول، آن ها تحت پوشش ضمانت نامه، خدمات پس از فروش و نصب در منزل هستند، اما فقط در مورد برخی از فروشندگان معتبر مانند هایپر جیم این مزیت ها صدق می کند.

تردمیل های حرفه ای عمدتاً برای یک سالن ورزشی و مرکز تناسب اندام طراحی شده اند. گارانتی آن ها حدود 5 سال است و مطابق با بهترین استاندارد های اروپایی و آمریکایی ساخته شده اند. برای اطلاع از قیمت تردمیل به سایت مراجعه نمایید.

مراکز تناسب اندام  و سالن های ورزشی، ممکن است در درجه ی اول به دنبال کیفیت، ضمانت نامه معتبر و نصب توسط نمایندگی این وسیله باشند. معمولا تمام تردمیل های باشگاهی این امکانات را فراهم می آورند. ما این دستگاه های خود را مطابق با فناوری موتور و غیر موتور تقسیم می کنیم.  اما تردمیل های خاصی در بازار وجود دارند که دارای عملکرد هایی نظیر شیب دار، برنامه ها و غیره می باشند که به آن ها تردمیل های باشگاهی گفته می شوند. این دستگاه ها دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • دارای موتورهای بزرگتر (قوی تری) که می توانند ساعت ها تمرین روزانه را بدون هیچ گونه خطر گرمای بیش از حد یا سوختن انجام دهند
  • هم چنین دارای سرعت بالاتر هستند
  • رابط کاربری آسان دارند
  • ترد بزرگ تر (طولانی تر و گسترده تر) دارند
  • دارای ظرفیت بار بالاتر به دلیل قاب محکم و پایدار آن هستند
  • و غیره. برای خرید تردمیل بدون موتور از طریق لینک به سایت مراجعه نمایید.

قیمت تردمیل های باشگاهی بسیار زیاد است در حالی که هزینه ی یک تردمیل خانگی نسبت به آن ها بسیار کمتر است. اما صرف هزینه برای انواع باشگاهی تنها در هنگام خرید آن نیست، این نوع دستگاه ها دارای هزینه ی نگه داری زیادی نیز می باشند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()