کاربرد نبشی استیل:

نبشی استیل چیست؟

نبشی استیل قطعه هایی از جنس آلیاژ استیل می باشند که برای اتصالات بین انواع ستون، پل، دیوار و غیره به یک دیگر کاربرد دارند. نبشی های استیل از آلیاژ استیل ساخته شده است. آلیاژ به معنی ترکیب چند فلز می باشد که در استیل از ترکیب کروم، نیکل و مولیبدن استیل به وجود می آید. نبشی های استیل به دو نوع فابریک و پرسی ساخته می شوند. استیل ها به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر رطوبت و دمای بسیار بالا دارند کاربرد زیادی یافته اند که در ادامه به کاربرد های آن می پردازیم. برای خرید و فروش نبشی استیل ارزان به سایت مراجعه کنید.

 کاربرد نبشی استیل چیست؟

 نبشی های استیل به علت مقاومت در برابر رطوبت و ضد زنگ بودن دارای کاربرد هایی هستند که اکثرا در محیط های باز استفاده می شوند. از کاربرد های این نبشی ها میتوان به استفاده در ساخت قفسه های فروشگاه ها، اتصال پل ها به ستون ها، اتصالات تیر آهن به بیم باربر، قفسه های انبار، در برج های کابل، ساختمان های بلند و آسمان خراش ها، در محوطه های باز، پارک، وسایل شهر بازی، کابین هایی که در کارخانه ها استفاده می شوند، در ابزارها و تجهیزات دریا، در صنایع غذایی و کارخانه های تولید مواد غذایی،  سیستم تهویه و بسیاری از موارد  دیگر کاربرد دارند. از انواع نبشی استیل به نوع  304 و 316 که بیش ترین کاربرد را دارند می توان اشاره کرد. برای خرید از مرکز فروش محصولات استیل به سایت مراجعه کنید.

نبشی استیل 304 در استفاده از تجهیزات دریایی که میزان رطوبت بسیار بالا بوده استفاده می شود. از نوع نبشی های استیل 316 که ضد زنگ بوده در تجهیزات و ابزارهای دارویی، تجهیزات و ابزار های مربوط به ساخت و ساز ساختمان ها، کاربرد در تجهیزات شیر و پمپ ها، ابزار آلات و دستگاه های مورد استفاده در دریا، صنایع غذایی و قطعاتی که در کوره ها استفاده می شود کاربرد دارد. نوعی نبشی استیل دیگر به نام نبشی استیل رنگی ضد زنگ برای سنگ کاری و نمای ساختمان و برج ها به دلیل ضد زنگ بودن استفاده می شود. نبشی های سوراخ دار استیل برای در باز کن گاراژ ها، قفسه های فروشگاه ها و کابینت، نیمکت و ... استفاده می شود. نبشی کاشی استیل نیز در سنگ کاری ساختمان برای جلوگیری از فرسایش استفاده می شود. فروشگاه استیل الف تمامی محصولات استیل را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به شما عرضه می دارد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()