آموزش مراقبت پوست از جمله آموزش هایی است که مجتمع های آموزش آرایشگری ارائه می دهند. برای ارائه خدمات آموزش مراقبت پوست نیاز به دریافت مجوز از سوی مرکز فنی و حرفه ای می باشد. به همین دلیل به صورت تخصصی و حرفه ای دوره های آموزش مراقبت پوست ارائه می شود. آموزش خدمات مراقبت پوست زمینه های مختلفی را در بر می گیرد که می توان مهارت خود را افزایش داد. دریافت دوره های آموزشی محدودیت ندارد و حوزه های مختلف صورت را در بر می گیرد که در راستای سلامتی، ترمیم و یا اصلاح به کار برده می شود.

دوره آموزش مراقبت پوست

دوره آموزش مراقبت پوست مبتدی و پیشرفته می باشد که متناسب با نیاز خود می توانید هر کدام از آنها را دریافت کنید. به عنوان مثال برای برطرف نمودن لک، جوش و ترک های پوست می توانید از دوره های آموزش مراقبت پوست میکرونیدلینگ، پاک سازی صورت و مواردی از این قبیل بهره مند شوید که در نهایت نیز می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید. با گذراندن دوره های آموزشی مراقبت پوست علاوه بر آنکه می توانید سلامت پوست خود و عزیزان خود را مرتفع سازید، به عنوان یک کسب و کار نیز در نظر بگیرید. آموزش میکروبیلدینگ، آموزش پاکسازی پوست صورت، آموزش میکروپیگمنتیشن، اپیلاسیون، اصلاح صورت و ابرو، تاتو، لیفت ابرو و فیبروز از جمله دوره های آموزشی مراقبت پوست می باشد که در این دوره ها با قمیت مصوب ارائه داده می شود. برای اطلاع از هزینه ی آموزش میکرونیدلینگ  به سایت مراجعه کنید.

هزینۀ دوره های آموزش تخصصی مراقبت پوست

هزینۀ دوره های آموزش مراقبت پوست متناسب با نوع دوره و تعداد دوره های آموزشی می باشد.

مجتمع آموزشی زیبا به سیما به عنوان یکی از مراکز آموزشی تخصصی آرایشگری ارائه دهندۀ دوره های آموزشی مراقبت پوست با بهترین اساتید می باشد که می تواند تجربیات شما را در نحوۀ نگهداری صحیح پوست صورت و بدن افزایش دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()