مقایسه ی کلی انواع آب میوه گیری ها:

انواع آب میوه گیری ها و مقایسه ی کلی آن ها:

دانستن نحوه ی کار آب میوه گیری ها می تواند مزایایی زیادی در تهیه ی آب میوه های شما بگذارد. مزایایی که از آب میوه گیری منتخب خود به دست می آورید با ارزش خواهد بود و می توانید این مزیت را به کل خانواده خود منتقل کنید. 

آب میوه گیری ها وسایل آشپزخانه ای هستند که آب را از میوه و سبزیجات به طور کامل استخراج می کنند. پالپ و پوست باقی مانده می توانند حاوی مواد مغذی اصلی و هم چنین فیبر باشند. بهترین آب میوه گیری، نوعی است که بتواند این مواد مغذی را نیز جدا سازد. برای مصارف خانگی، دو نوع آب میوه گیری وجود دارد که متفاوت عمل می کنند و به نام های گریز از مرکز و دنده ای معروف هستند. در یک نگاه می خواهیم ویژگی های کلی این دو را با هم مقایسه نماییم. برای اطلاع از فروش آب میوه گیری به سایت مراجعه کنید.

گریز از مرکز: رایج ترین نوع برای آب میوه فروشی ها است و هم چنین در رستوران های بزرگ و زنجیره ای از آن برای سرو آب میوه استفاده می نمایند. این مدل از نظر قیمت و مصرف انرژی مقرون به صرفه تر است. این مدل خیلی سریع می چرخد به طوری که به سرعت تکه های میوه و سبزیجات توسط یک صاف کننده یا فیلتر گرفته می شوند و آب آن خارج می شود. آب میوه گیری های گریز از مرکز به دلیل سریع بودن ، گرما زیادی ایجاد می نمایند که می تواند بر ارزش غذایی آب میوه تأثیر بگذارد. برای خرید دستگاه آبمیوه گیری صنعتی به سایت مراجعه کنید.

آب میوه گیری  دنده ای: این آب میوه گیری ها دارای عملکرد مشابهی با نمونه ی قبلی هستند و میوه و سبزیجات را خرد می کنند اما میوه و سبزیجات خرد شده در برابر فیلتر یا صاف کننده تحت فشار قرار می گیرند و این عمل دو بار انجام می شود تا به خوبی آب میوه ها گرفته شود. این دستگاه ها کندتر عمل می کنند بنابراین باعث گرم شدن و از بین بردن مواد مغذی موجود در آب میوه نمی شوند. این ها می توانند خمیری ایجاد کنند که از خمیر تولید شده توسط مدل های گریز از مرکز بسیار خشک تر باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()