قیمت خرید انواع کلسیم نیترات خشک و پودری بر مبنای حجم بسته بندی مشخص می گردد و به طور مشخص نمی توان قیمتی را بیان نمود. کلسیم نیترات نوعی کود شیمیایی است که در دورۀ زمانی مشخص به گیاهان داده می شود. کلسیم نیترات کلسیم خاک به راحتی در آب حل نمی شود و به همین دلیل گیاهان با کمبود کلسیم مواجه می شوند و با اختلالات رشدی مواجه می شوند، به همین دلیل کود کلسیم نیترات خشک که قدرت حلالیت بالا در آب دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود.

قیمت خرید کلسیم نیترات خشک و پودری

برای اطلاع از قیمت کلسیم نیترات خشک و پودری می توانید با شرکت های توزیع کنندۀ کودهای شیمیایی تماس بگیرید و لیست قیمت کود کلسیم نیترات را دریافت نمائید. با پیشرفت علم و دانش بشر برای ساخت مواد شیمیایی، توانسته اند با تولید کود شیمیایی تحول عظیمی در صنعت کشاورزی بوجود آورند و بدین وسیله محصولات با کیفیتی را تولید کنند. با خرید کلسیم نیترات پودری که به صورت کریستال و سفید رنگ، نمکی می باشد، می توانید برخی از بیماری ها و آفات را از گیاهان دور کنید و سلامت گیاهان را تضمین کنید. توجه داشته باشید که زمان و میزان مصرف کود کلسیم نیترات همانند دیگر کودهای شیمیایی متفاوت می باشد و هنگام استفاده از کود شیمیایی به نوع گیاهان (درختان میوه، صیفی جات، درختان مرکبات و نشاء) توجه داشته باشید. برای  خرید اینترنتی نیترات کلسیم صنعتی از طریق لینک اقدام نمایید.

قیمت کود کلسیم نیترات 4 آبه بر مبنای میزان درصد خلوص کلسیم متغیر می باشد. در نتیجه خرید و فروش کلسیم نیترات به صورت کیسه ای می باشد و تمام مشخصات مواد تشکیل دهندۀ کود شیمیایی بر روی بسته بندی ها درج می شود.

شرکت هگمتان شیمی آریا به عنوان یکی از اولین شرکت های پخش کودهای شیمیایی در ایران است که برای بخش صادرات کود شیمیایی کلسیم نیترات مفید واقع شده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()