اسید کلریدریک از موادی پر کابرد در صنایع میباشد که برای تولید محصولات گوناگون از آن استفاده زیادی میشود. این اسید بصورت ترکیبی و از ترکیب موادی همچون کلر و هیدروژن تولید میگردد. اسید کلریدریک مانند برخی دیگر از اسید ها از نوع بی رنگ و بی بو میباشد اما میتواند آسیب هایی را در نتیجه استفاده اشتباه برای فرد نیز در پی داشته باشد. اسید کلریدریک بهترین و اصلی ترین اسید برای تولید مواد شوینده گوناگون بخصوص مواد شوینده ای است که بمنظور بر طرف کردن و از بین بردن لکه های غلیظ مورد استفاده قرار میگیرند. برای اطلاع از  قیمت اسید کلریدریک به سایت مراجعه کنید.

نکات ایمنی باید قبل از استفاده و کار با اسید کلریدریک به خوبی رعایت شود زیرا این اسید حتی استنشاق آن مینواند برای فرد خطر آفرین باشد. از جمله مشکلاتی که این اسید میتواند ایجاد کند مشکلات گوارشی هستند که خود را با سوزش معده آشکار میکند. همچنین تماس مستقیم اسید نیز میتواند آسیب های جدی را وارد آورد و در صورتیکه تنها یک قطره از آن بر روی اعضای بدن بچکد آسیب های جدی و فراوانی را وارد می آورد. برای خرید اینترنتی اسید از طریق لینک اقدام نمایید.

نگهداری از اسید کلریدریک

برای نگهداری از اسید کلریدریک در صنایع باید از مخازن خاصی که در ساخت خود از آلیاژی مخصوص بهره برده اند استفاده شود. مخازن ساخته شده از نیکل و مس از جمله بهترین و کار آمد ترین مخازن برای نگهداری از اسید کلریدریک  محسوب میشوند و بدون آنکه بدنه آنها در مواجهه با این اسید آسیب ببیند میتوانند این ماده را نگهداری کنند. باید توجه داشته باشید که مخازنی که در برابر خوردگی مقامت چندانی ندارند برای نگهداری از این اسید مناسب نیستند زیرا اسید میتواند باعث خوردگی بدنه داخلی مخازن گردد پس باید مخازنی ضد زنگ را بدین منظور انتخاب نمود. فروشگاه دیجی شیمی بعنوان یکی از عرضه کنندگان و فروشندگان تخصصی انواع مواد شیمیایی این اسید پر کاربرد را نیز بفروش میرساند و برای خرید تنها کافیست با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()