پوشش داکرومت از جمله موادی است که با هدف آبکاری وسایل فلزی مختلف در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده پوشش آبکاری داکرومت دیگر نیاز نیست نگران سایش و زن زدگی فلزات بود چون دارای ویژگی ضد خورندگی است و نسبت به حرارت مقاومت بالایی دارد. برای  سفارش مواد پوشش داکرومت به سایت مراجعه کنید.

کاربرد پوشش داکرومت

در ابتدا از روکش های گالوانیزه برای آبکاری فلزات استفاده می شد که معایب متعددی را شامل می شد ولی با ورود پوشش های فلیک روی و آلومینیوم تحول عظیمی درعملیات آبکاری قطعات ایجاد شد و به نوعی مقاومت قطعات آبکاری شده را بهبود بخشید. پوشش های داکرومات کاربردهای متعددی را شامل می شود که بسیار ارزشمند و حیاتی می باشد. صنعت خودروسازی، صنایع دریایی، صنایع ریلی، صنایع کشاورزی و گلخانه ای، نیروگاه ها و تأسیسات انتقال نیرو، صنعت ساختمان سازی، صنعت هوایی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت تجهیزات پزشکی و ... از جمله کاربردهای مهم پوشش داکرومت ضد خوردگی می باشند. مقاومت بالا در برابر حرارت، خوردگی، سازگاری بالا با آبکاری های بعدی، عدم ایجاد تردی هیدروژنی و هم چنین مقاومت بالا در مقابل خوردگی گالوانیک از جمله مزایای مهم پوشش های داکرومت است که موجب استقبال صنعت گران قرار گرفته است. برای خرید از مرکز فروش مواد پوششدهی فلیک های روی به سایت مراجعه کنید.

قیمت پوشش داکرومت

قیمت پوشش های داکرومت به روش های پوشش داکرومت بستگی دارد. پیش از خرید و سفارش پوشش داکرومت می توانید با واحد فروش تماس بگیرید. سپس بر اساس نوع کالا، مناسب ترین نوع پوشش داکرومت مقاوم را انتخاب کنید. در حال حاضر پوشش آبکاری داکرومت به عنوان یکی از مرغوب ترین پوشش های آبکاری برای قطعات فلزی محسوب می شود که در صنعت خودروسازی به وفور استفاده می شود.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار به عنوان یکی از پیشگامان فروش پوشش های داکرومت در ایران می باشد. این شرکت بدین وسیله گام مؤثری در صنعت تولید داخلی برداشته است.

ارتباط با ما

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 379
نمایش همه
علاقه مندی ها ()