خرید ترازو با توجه به نوع حرفه مورد نظر و ظرفیت و حساسیت اندازه گیری انجام می شود، که این ظرفیت ها در دسته بندی انواع ترازو به گروه های آزمایشگاهی، فروشگاهی و صنعتی نیز دخیل هستند. ابعاد صفحه اندازه گیری، جنس صفحه و آلیاژ های به کار رفته در بدنه ترازو، برند سازنده و  نوع نمایشگر از دیگر مشخصه های فیزیکی و فنی انواع ترازو می باشد.  حساسیت اندازه گیری (لودسل) از مشخصه های بسیار مهمی است، که با افزایش ظرفیت توزین کاهش پیدا می کند به طوریکه در ترازو های فروشگاهی این مقدار بین اعداد 5 و 10 گرم  برحسب ظرفیت توزین 15 و 30 کیلوگرم متغیر می باشد، و در تعیین قیمت ترازو نیاز بسیار حائز اهمیت است. ترازو ها در انواع برند های خارجی و داخلی در بازار عرضه می شوند، که از لحاظ ظاهری و ویژ گی های فنی تفاوت هایی با یکدیگر دارند، اگر به دنبال خرید ترازو ارزان قیمت با کیفیت همراه با پشتیبانی و خدمات پس از فروش هستید برندهای داخلی انتخاب شایسته تری هستند.

ترازو های دیجیتال فروشگاهی در دو نوع علمکدار و بدون علمک به فروش می رسند، که هر کدام از آن ها به طور مشخص داری ویژگی هایی نظیر پارسنگ، شمارش کالا، حافظه های داخلی و دیگر قابلیت های الحاقی مانند امکان اتصال به تجهیزات جانبی از قبیل چاپگر، کامپیوتر، صندوق فروشگاهی و بارکد زن می باشند، که در نرخ گذاری و فروش ترازو تاثیر بسیار زیادی دارند.   نمایشگر یکی دیگر از اجزاء مهم تشکیل دهنده انواع ترازو می باشد، که جنس آن از LED است که در دو نوع  یک طرفه و دو طرفه به فروش می رسد . برای خرید ترازو به سایت مراجعه کنید.

وب سایت اینترنتی پندگستر از معتبر ترین مراکز عرضه و پشتیبانی انواع ترازو فروشگاهی پند می باشد، که نمایندگی معتبر و رسمی این شرکت داخلی را داراست و انواع ترازوی پند باکیفیت را با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست متقاضیان می رساند.  از دیگر مزایای خرید ترازو فروشگاهی از این مرکز می توان به تضمین کیفیت، پشتیبانی محصولات و ارسال مطمئن کالا اشاره کرد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()