باربری یکی از مهمترین خدماتی است که در سال های اخیر مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. از گذشته تا به امروز تمام افراد به نوعی درگیر اسباب کشی و حمل اثاثیه می باشند. به مرور زمان دغدغه های زندگی افزایش یافته و تراکم خانه ها افزایش یافته و خانه های ویلایی به آپارتمان تبدیل شده اند. از این رو انجام باربری با قیمت مناسب و حمل و نقل بسیار سخت و دشوار شده است و هر کسی نمی تواند از پس چنین کارهایی برآید.

خدمات باربری

خدمات باربری به طور اختصاصی در حوزۀ حمل اثاثیه از مکانی به مکان دیگر فعالیت می کنند. بنابراین با استفاده از چنین شرکت هایی دیگر نیاز نیست نگران حمل و نقل اثاثیه بود و با استفاده از افراد متخصص که توان و نیروی کافی را برای امور باربری را دارا می باشند، در مدت زمان کوتاهی و حداقل هزینۀ وسایل را بدون شکستگی و خراب شدن جابجا نمود. شرکت های باربری معمولاً دارای نیروی متخصص در حوزۀ نقشه خوانی محل،رانندگان حرفه ای، باربران مجرب، لوازم مورد نیاز برای بسته بندی وسایل بزرگ و ماشین های باربری بزرگ می باشند. پروسۀ اسباب کشی نیاز به دقت، تمرکز و قدرت دارد. بنابراین با استفاده از افراد متخصص می توان مدت زمان باربری را کاهش داد و به بهترین شکل ممکن مراحل حمل و نقل را انجام داد.

هزینۀ باربری

هزینۀ باربری مطابق با نرخ عرف اتحادیۀ حمل و نقل تعیین می گردد و بر اساس زمان حمل اثاثیه، فرآیند بسته بندی اسباب، مسافت، تعداد کارگران باربر و کارهای اضافی که حین انجام اسباب کشی از سوی پرسنل باربری ارائه شده است. قابل ذکر است که همواره هزینۀ ارائۀ هر نوع خدمات پیش از انجام اسباب کشی و حمل بار مطرح می شود.

شرکت اتوبار آزادی با کسب تجربه های فراوان در عرصۀ اتوبار و باربری، قادر به ارائۀ خدمات باربری در منطقه های مختلف می باشد.برای اطلاع از مرکز باربری شهری به سایت مراجعه کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()