گاو صندوق نام وسیله ای است که برای نگهداری اموال و اداریی های ارزشمند مورد استفاده قرار گرفته می شود. از گذشته برای حفظ اشیاء گران بها و اسناد و مدارک مهم از وسایل مستحکم استفاده می نمودند. از این رو با گذشت زمان گاو صندوق اختراع شد. با خرید گاو صندوق دیگر نیاز نیست نگران گم شدن و دزدیده شدن اموال خود باشید. برای اطلاع از قیمت انواع گاوصندوق به سایت مراجعه کنید.

انواع گاو صندوق

دسته بندی های گاو صندوق ها بر اساس  جثه، نوع قفل و نوع کاربری می باشد. از این رو می توان گاو صندوق بزرگ، متوسط و کوچک را بر مبنای جثۀ گاو صندوق تفکیک نمود. از نظر نوع قفل به کار رفته درون گاو صندوق می توان به گاو صندوق کلیدی، گاو صندوق کیبوردی و گاو صندوق لمسی تقسیم بندی نمود. در نهایت از نظر نوع کاربری می توان به گاو صندوق های اداری و گاو صندوق های صنعتی اشاره نمود. البته با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ساخت گاو صندوق، انواع گاو صندوق ضد حریق و ضد سرقت که مستحکم تر و مجهزتر از گاو صندوق های پیشین به بازار عرضه شد.

گاو صندوق دیپلمات، گاو صندوق آرکا و گاو صندوق پاد پولاد از معروف ترین برندهای گاو صندوق می باشد که در بازار ایران خرید و فروش می شود. برای اطلاع از  قیمت گاوصندوق دیجیتالی  به سایت مراجعه کنید

قیمت گاو صندوق

بازۀ قیمت خرید گاو صندوق بسیار متغیر می باشد. قیمت گاو صندوق ارتباط مستقیم با کیفیت و تجهیزات گاو صندوق دارد و تفاوت قابل توجهی را می توان در قیمت انواع گاو صندوق مکانیکی و دیجیتالی مشاهده نمود. قیمت گاو صندوق سیف باکس نیز همانند دیگر گاو صندوق ها متغیر می باشد.

فروشگاه تجهیزات یکی از جامع ترین فروشگاه های پخش گاو صندوق اداری و صنعتی در تهران و سایر شهرستان ها می باشد و با راه اندازی "وب سایت تجهیزات" امکان خرید و سفارش اینترنتی انواع گاو صندوق را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()