لوله پلی اتیلن که طی چند سال گذشته کاربرد بسیار زیادی داشته است با ویژگی های بسیار خوب خود جایگزینی بسیار مناسب برای لوله های چدنی، بتنی و فلزی میباشد. لوله پلی اتیلن در برابر تنش های محیطی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان میدهد و بر خلاف لوله های قدیمی عمری برابر با ۵۰ تا ۱۰۰ سال دارد. کمتر لوله ای را میتوان یافت که از این چنین عمری برخوردار باشد و بیشتر لوله ها تنها تا چند سال طول عمر دارند و باید پس از گذشت چند سال با لوله های نو جایگزین شوند. لوله های پلی اتیلن به حدی مقاوم هستند که حتی از آنها در محیط های خشن صنعتی نیز استفاده میشود. این لوله ها در برابر مواد شیمایی و حلال های خورنده نیز مقاوم هستند. مقاومت بالای این لوله ها در برابر حلال ها و مواد شیمیایی باعث شده تا از آنها بمنظور انتقال موادی که شیمیایی هستند و میتوانند بافت لوله را تحت تاثیر قرار دهند نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید لوله پلی اتیلن ارزان به سایت مراجعه کنید.

لوله پلی اتیلن و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن

به طور کلی لوله های پلی اتیلن از قیمت مناسبی در مقایسه با دیگر لوله ها از جمله لوله های فلزی برخوردار هستند اما برخی عوامل وجود دارند کع قیمت این لوله ها را تحت تاثیر قرار داده و قیمت ها را افزایش و یا کاهش میدهند. برای خرید از فروشگاه نوار های آبیاری قطره ای از طریق لینک اقدام کنید.

انواع لوله پلی اتیلن را میتوان از جمله لوله هایی نامید که در دو نوع خارجی و ایرانی بفروش میرسند و به طبع نوع خارجی آن نه به دلیل کیفیت بلکه با توجه به ارزی که بابت خرید آنها پرداخت شده و همچنین هزینه های گمرکی از قیمت بالاتری برخوردار میباشد. اگر دقت به خرج داده و لوله پلی اتیلن های مناسب را انتخاب و خریداری کنید میتوانید لوله های ایرانی با کیفیت را بیابید که با قیمت مناسب خود هزینه های لوله کشی شما را تا حد زیادی کاهش میدهند.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()