عملگر وسیله ای است که در سیستم های کنترلی دیده می شود و کار آن انجام دادن دستور صادر شده است. عملگر برقی به دو دسته ی عملگر خطی و عملگر دورانی تقسیم بندی می شود که هر یک برای کار های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. عملگر های برقی خطی کارهایی را انجام می دهد که در یک راستا و خط قرار گرفته باشد و می تواند در آن مسیر حرکت و کار خواسته شده را انجام دهد. عملگر های برقی دورانی نیز حرکت دورانی یا همان چرخشی را می تواند انجام دهد یعنی عملگر برقی دورانی بر روی مداری که تعیین شده است می چرخد. برای خرید عملگر برقی به سایت مراجعه کنید.

عملگر برقی نیاز به سیگنالی دارد که باعث حرکت آن شود. سیگنال های ارسالی می تواند جریان الکتریکی و یا هیدرولیکی و یا فشار بادی باشد. از نظر کارکرد عملگر برقی دارای چهار نوع است که عبارت است از الکتریکی و هیدرولیکی و مکانیکی و نیوماتیکی . در عملگر های هیدرولیکی نیاز به سیالی است که در سیلندر باعث حرکت عملگر شود. در عملگر برقی پنوماتیکی هوای فشرده شده انرژی لازم را ایجاد کرده و سپس به وسیله ی این هوا عملگر شروع به حرکت می کند که این حرکت چرخشی است. عملگر الکتریکی از طریق سیگنال های آنالوگ و دیجیتال عمل می کند. یکی از انواع مهم عملگر ها ، عملگر مکانیکی است که این عمگر وظیفه دارد حرکت دورانی را به حرکت خطی تبدیل کند. برای خرید عملگر برقی تمام گرد آیوما به سایت مراجعه کنید.

عملگر های دورانی به دسته های موتور های الکتریکی و موتور های نیوماتیکی و موتور های هیدرولیکی تقسیم می شوند.

عملگر برقی در شیر های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و در دو دسته ی شیر های قطع و وصلی و شیر های تدریجی تقسیم می شوند. پس با استفاده از عملگر های شیر های صنعتی می توان به آن دستور داد که کامل باز یا بسته شود و یا چه درصد از آن باز باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()