سوئیچ خودرو از لوازم ضروری هر خودرویی است که باغ آن می توان قفل خودرو را باز و بسته کرد. با سوئیچ خودرو می توان درب ها و صندوق خودرو را باز و بسته کرد همچنین استارت نیز وابسته به بودن سوئیچ خودرو می باشد اما اگر سوئیچ خودروی شما گم شد باید چه کار کنید؟

برای ساخت سوئیچ خودرو باید از قفل ذردرب ها و یا استارت استفاده کرد و الگوری آن را به دست آورد تا دوباره ساخت سوئیچ خودرو انجام گیرد اما اگر خودروی مورد نظر سیستم امنیتی داشته باشد باید سوئیچ کد گذاری شود و در واقع سوئیچ و کد در سیستم امنیتی تعریف شود که باید توسط شخص ماهر انجام گیرد.

ریموت وسیله ای برای انتقال فرمان ما به خودرو است که باعث انجام مواردی از قبیل باز و بسته شدن قفل ها می شود. فرمان هایی که از طریق ریموت به خودرو داده می شود از طریق سیکنال های مایکروویو به گیرنده انتقال داده می شود و سپس رسیور کدگشایی را انجام داده و عملیات انجام می گیرد. ساخت ریموت در انواع مختلفی صورت می گیرد که دارای قابلیت های خاصی هستند. انواع ساخت ر یموت عبارت است از ریموت کدفیکس ، ریموت کد لرنینگ، ریموت هاپینگ. برای ساخت انواع سوئیچ خودرو از طریق لینک اقدام نمایید.

برای این که بخواهید ریموت را کپی کنید باید فرکانسی که ریموت اصلی روی آن بوده را بدانید که برای دانستن آن نیاز به دستگاه فرکانس یاب است که ریموت بر روی محل مربوطه بر روی دستگاه قرار داده می شود و سپس دکمه ای از ریموت فشرده می شود که فرکانس اصلی مشاهده خواهد شد اما اگر دسترسی به دستگاه فرکانس یاب ندارید می تواند بعد از باز کردن ریموت عدد فرکانس را از درون آن بیابید. برای آماده کردن ریموت نیز باید کلید های باز و بسته را با هم فشار داده و بعد از چشمک زدن ریموت، دکمه ی قفل را رها کرده و سپس دکمه ی دیگر رها شود. برای ساخت سوئیچ و ریموت مزدا  به سایت مراجعه کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()