درب اتوماتیک شیشه ای جایگزین بسیار خوبی برای درب های قدیمی میباشد و امروزه بیشتر مجمتع های تجاری و اداری و همچنین مسکونی برای تسهیل  رفت و آمد ساکنین از این درب ها بهره میبرند. درب اتوماتیک شیشه ای با حسگر و یا همان چشمی هایی که در قسمت فوقانی درب نصب شده است میتواند وجود فرد پشت درب را تشخیص داده و درب را به صورت خودکار باز و پس از ورود فرد نیز درب را ببندد. شما می توانید انواع درب اتوماتیک شیشه ای را از طریق سایت خریداری کنید.

اما این باز و بسته شدن خودکار درب ها تنها تسهیل در رفت و آمد را در پی ندارد و میتواند مزیت های دیگری را نیز ایجاد کند. درب های آهنی و قدیمی که توسط نیروی انسانی باز و بسته میشدند اتلاف انرژی را در پی داشتند و  باعث هدر رفت سرما و گرما میشدند که با وجود درب های اتوماتیک شیشه ای میزان هدر رفت انرژی تا حد زیادی کاهش یافته است. درب های اتوماتیک شیشه ای به گونه ای طراحی و تولید شده اند که از هیچگونه درزی در قسمت های مختلف خود برخوردار نیستند و به همین دلیل مانع هدر رفت انرژی میشوند. خرید درب اتوماتیک اسلایدینگ از طریق لینک امکان پذیر است.

درب اتوماتیک شیشه ای میتواند نور فضای بیرونی ساختمان را به داخل منتقل کند و فضایی داخلی روشن را ایجاد کند. شیشه های به کار رفته در ساخت درب های شیشه ای اتوماتیک امکان عبور نور را فراهم میکنند و مشکل نبود نور در فضای داخلی ساختمان تا حدی بر طرف خواهد شد. نگهبان ساختمان و مجتمع ها نیز با دید خوبی که درب های شیشه ای اتوماتیک در اختیارش قرار میدهند میتواند مراقبت بهتری از ساختمان بعمل آورد. درب های شیشه ای میتوانند امکان مشاهده هر فردی که قصد ورود به ساختمان را دارد فراهم آورند و نگهبان با توجه به این موضوع میتوانند کنترل دقیق تری بر روی رفت و آمد ها داشته باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()