امروزه اکثر مردم در طراحی داخلی خود از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می کنند و انواع کاغذ دیواری سه بعدی را با توجه به سلیقه ی شخصی خود در دکورسیون به کار می برند. کاغذ دیواری سه بعدی در ضخامت های مختلفی در بازار عرضه می گردد. جنس های انواع و قیمت کاغذ دیواری سه بعدی با یکدیگر متفاوت بوده و در قیمت های مختلفی نیز عرضه می گردند. مدل هایی مانند طرح های طبیعت  گل می تواند برای هر منزلی زیبایی بیافریند و جلوه ای بسیار خوب را برای افاد ایجاد کند. طرح ها کودکانه ی کاغذ دیواری سه بعدی می تواند برای اتاق خواب کودکان مناسب باشد. طرح های سنتی و کلسیک نیز برای محیط های کاری و هنری جلوه ی خوبی داشته و می توان آن ها را با توجه به دکوراسون داخلی به کار برد.

 طرح های هندسی و راه راه و طرح های ساه برای محیط های اداری و مهندسی سیار مناسب بوده و می توان آن ها را در ترکیب با یکدیگر و در رنگ بندی مناسب با دکوراسیون به کار برد. فروشگاه های عرضه کننده ی کاغذ دیواری سه بعدی آن را به طور مستقیم و یا با واسطه به مشتریان می رسانند که در عرضه ی مستقیم قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی مانند بسیار مناسب تر خواهد بود. فروشگاه دکورافیس یکی از بزرگ تری فروشگاه های فروش کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری می باشد که توانسته با فروش محصولات باکیفیت و ارزان خود مشتریانش را راضی نگه دارد. برای خرید پوستر دیواری شهری و تاریخی به سایت مراجعه کنید.

در فروشگاه دکورافیس انواع کاغذ دیواری سه بعدی به صورت مستقیم بهدست مشتریان می رسد و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. برای خری از طریق لینک اقدم کنید و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی در تماس باشید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()