لاستیک ایرانی نیز همانند رقبای تجاری خارجی خود، دارای کیفیت بالایی می باشد و از انواع برندهای لاستیک ایرانی استقبال شدیدی شده است و افراد زیادی ترجیح می دهند به دلیل قیمت پایین و ارزان از لاستیک ایرانی برای خودروهای خود استفاده نمایند. از ابتدا، این لاستیک خارجی بود که در ایران و سراسر جهان مورد استفاده قرار می گرفت و به دلیل کیفیت های بالایی که داشتند شهرت پیدا کردند.

لیکن در این سال های اخیر، به دلیل وجود تحریم ها، صنعت خودروسازی فعالیت خود را آغاز نمود و به تناسب با آن صنعت تولید انواع لاستیک ایرانی نیز شروع به کار کرده و قادر به تولید باکیفیت ترین تایر سواری، لاستیک کشاورزی، لاستیک صنعتی، لاستیک ماشین آلات سنگین و نظامی و غیره نموده اند و با استانداردهای جهانی تولیده شده اند و از لحاظ کیفیت می تواند با لاستیک خارجی برابری کند.

از جمله برندهای لاستیک ایرانی می توان لاستیک بارز، لاستیک کویر تایر، لاستیک یزد تایر، لاستیک دنا و لاستیک ایران تایر را نام برد که تمام برندهای حال حاضر در ایران، ویژگی های خاص خود را دارا می باشند و طرفداران ویژۀ خود را دارند و افراد زیادی خواستار استفاده از انواع لاستیک ایرانی می باشند.

از بهترین برندهای مطرح لاستیک های خارجی که در بازار ایران و جهان مشاهده می شود می توان به لاستیک میشلن، لاستیک دانلوپ،  لاستیک یوکوهاما، لاستیک کانتیننتال، لاستیک بریجستون، لاستیکBF گودریج، لاستیک کومهو و ... اشاره نمود که در جای خود شهرت فراوانی دارند و با قیمت های متفاوتی عرضه می گردند و انواع لاستیک سواری و سنگین بر اساس انواع ماشین آلات تولید شدۀ سنگین و خودروهای سواری و شاسی بلند، انواع تایر را تولید می کنند و در سطح جهانی می توان از آنها استفاده نمود.

انواع لاستیک خارجی و لاستیک ایرانی متناسب با خودروهای لوکس، سواری ، اسپرت پرفورمنس و تراک ساخته می شوند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()