الکترود استیل در کارهای جوشکاری و در دستگاه های CNC مورد استفاده قرار گرفته می شوند. الکترودهای استیل در ابعاد و قطرهای مختلف و با ترکیبات متعدد تولید می شوند تا متناسب با شرایط مختلف و کارایی های مختلف به کار روند و ماهیت اصلی خود را در مدت زمان طولانی حفظ نمایند. به عنوان مثال برخی از الکترودهای استیل برای جوشکاری های فولادی، نیکل، کرم و مولیبدن به کار گرفته می شوند که در ساخت آن فولاد، از هر آلیاژ تنها چند درصد از آن فلز سهیم می باشد و نیاز دارد نوع الکترود استیل که مورد استفاده قرار گرفته می شود، کارایی و مقاومت لازم را داشته باشد. برای خرید اینترنتی الکترود استیل به سایت مراجعه کنید.

جوشکاری فولاد تنها با انواع الکترود استیل قابل اجرا می باشد و این نوع الکترود استیل است که انواع الکترود جوشکاری نام دارد، می تواند طول عمر جوشکاری را مشخص نماید. آلیاژ استیل در واقع بر پایۀ آهن است و کمتر از 2% دارای کربن می باشد تا فولاد استیل را تشکیل دهد و بسیار مقاوم می باشد و در شرایط آب و هوایی مختلف ماهیت خود را از دست نمی دهد و ضد زنگ می باشد، به همین دلیل است که از آلیاژ استیل برای ساخت انواع الکترود جوشکاری استفاده می شود تا ماندگاری بالایی در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی داشته باشد.

الکترود استیل که ماهیت فولاد دارد و با پوشش فلاکس پوشانده شده است برای پر کردن فضاهای خالی اجسام مختلف به کار برده می شود و دارای مقطع های متفاومت می باشد که متناسب با محل جوشکاری باشد. همانطور که می دانید الکترود های استیل با پوشش و یا بدون پوشش دارای قابلیت های خاصی چون کاهش ناخالصی های اکسید گوگرد و فسفر می شوند، باعث مذاب شدن یکدست الکترود می گردد، موجب پایداری قوس جوش می گردد و ... می باشند که هر کدام در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()