کمپرسور اسکرو  نیز نوعی از کمپرسور دو موتور مارپیچ که به صورت متناوب گردش دارد که موجب می­گردد سیال را به محفظه براند و فشار آن را افزایش می­دهد. کمپرسور اسکرو باعث می­شود سیال متراکم شده از انتها خارج می­شود. این کمپرسور اسکروها لرزش زیادی ندارند و حرکت آرام خود را انجام می­دهند که موجب می­شود فنر در آنها استفاده نشود.

 برای جلوگیری از لرزشهای احتمالی از لرزه­گیر استفاده می­شود. نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که روتورها خشک کار نکنند و آنها را همواره با روغنکاری نرم نگه دارند تا باعث خرابی و ساییدگی آنها نگردند. کاربرد کمپرسور اسکرو بهترین گزینه برای تولید هوای فشرده بیش تر از 2000 لیتر بر دقیقه است که به صورت 24 ساعته کار می­کنند ، هستند. چرخه فشرده سازی هوا در این کمپرسورها بر اساس گذر هوا از بین تورهای مارپیچی نر و مادگی است. واحدهای تشکیل دهنده این کمپرسورها : واحد هواساز ، رادیاتور ، الکتروموتور ، سیستم کنترل PLC و جداکننده هوا و روغن است. کمپرسورهای دیگری چون کمپرسور سلندر پیستونی نیز در بازار قرار دارند که کارایی آنها همانند موتورهای خودرو است (بخار به واسطه پیستون در سیلندر فشرده می­شود). این نوع کمپرسورها نیز انواع مختلفی دارند : کمپرسورهای تک مرحله­ای ، دو یا چند مرحله­ای و دو هواساز. هر یک از این کمپرسورها بر اساس محل مورد استفاده، کارایی متفاوتی دارند.

 شرکت هوامدار از جمله شرکت­های اینترنتی است که انواع کمپرسور اسکرو را با بهترین برندهای معتبر حال حاضر در بازار با پشتیبانی پس از فروش در وب سایت اختصاصی خود در اختیار مشتریان عزیز می­گذارد. شرکت هوامدار از خریداران خود می­خواهد با ارسال نظرات خود به واحد پشتیبانی و خرید کالای مورد نیاز خود ، شرکت خودشان را در زمینه ارائه هر چه بهتر محصولات یاری کنند. پیشاپیش قدردان حمایت­های شما از شرکت هوامدار هستیم.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()