اتوبار به معنای لغوی حمل و نقلی است که به واسطه ماشین صورت می­گیرد. خدماتی که در زمینه اتوبار انجام می­گیرد دارای چند دسته است :

  • اتوبارهای شهری

این دسته از اتوبارها اختصاص به حمل و نقل­های داخل شهری دارد و بر اساس منطقه های مرکزی و بیرونی دسته بندی­های متفاوتی دارند. به عنوان مثال اتوبار تهران فقط در محدوده استان تهران صورت می­گیرد..

  • اتوبارهای برون شهری

در دسته اتوبارهای برون شهری ، حمل و نقل در میان شهرهای مختلف در یک کشور را انجام می­دهد.

  • اتوبارهای بین المللی

اتوبارهای بین المللی همانطور که از نامش مشخص است ، حمل و نقل در میان کشورها صورت می­گیرد و دارای هیچگونه محدودیت مکانی نمی­باشد.

بر اساس دسته­هایی که پیش از این مطرح گردیده شد، هزینه اتوبار مشخص می­گردد. به عنوان مثال کمترین هزینه به اتوبارهای شهری اختصاص می­یابد، هزینه متوسط مربوط به اتوبار برون شهری است و بیشترین هزینه به اتوبار بین­المللی اختصاص پیدا می­کند.

امروزه شرکت­های زیادی این خدمات را برای عموم فراهم می­کنند. شرکت اتوبار آزادی نیز زمینه را برای اسباب کشی آسان را برای شما در استان تهران  فراهم می­نماید.

از جمله خدماتی که شرکت اتوبار آزادی در اختیار شما قرار میدهد شامل موارد زیر می­باشد :

فروش وسایل بسته بندی ، بسته بندی اثاثیه، دارای کارگران حرفه ای در زمینه باربری ، دارای رانندگان اِشرف بر مسیر، دارنده بیمه نامه، دارای مجوز رسمی از اتحادیه مربوطه، دارای ماشین های مطمئن موکت شده و ... . شرکت اتوبار آزادی به شما این اطمینان را می­دهد که اثاث کشی سهل و بی­دردسری را برای شما فراهم نماید ، تنها کافی ­است به شرکت ما اطمینان کنید و اثاث کشی خود را در اختیار تیم ما قرار دهید. هدف ما همیشه جلب رضایت مشتری به همراه معرفی کارهای دیگر از جانب شماست. اعتماد شما موجب دلگرمی ما خواهد شد تا خدمات گسترده­ای را به شما ارائه دهیم.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()