سیم خاردار در میان دیگر تجهیزات حصارکشی از کاربرد بسیار بیشتری برخوردار است. سیم خاردار بیشتر برای حصار کسی  مراکز امنیتی و حساس کاربرد دارد که از این بین میتوان پادگان ها را نام برد. تیغه های تیز سیم خاردار از مهمترین عواملی است که باعث شده تا از آن برای حصار کشی استفاده شود. سیم خاردار علاوه بر اینکه میتواند امنیت محوطه را تا حد زیادی بالا ببرد در زیبا تر شدن محوطه نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. سیم خاردار میتواند در قسمت های فوقانی مانند روی دیوار و یا بر روی زمین قرار بگیرد.

قیمت سیم خاردار

قیمت سیم خاردار بستگی به نوع آن دارد. سیم خاردار در انواع مختلفی تولید میشود که قیمت هر یک نیز متفاوت میباشد. قیمت سیم خاردار در انواع مختلفی همچون سیم خاردار خطی، حلقوی و تبری تولید میشود که هر یک نسبت به نوع آلیاژی که در ساخت آنها به کار رفته و همچنین ساختار خود از قیمت متفاوتی برخوردار میباشند.

انواع سیم خاردار

از انواع سیم خاردار تولید شده تا کنون باید سیم خاردار های خطی، حلقوی و حلقوی تبری را نام برد. سیم خاردار های نام برده شده از معروفترین نوع سیم خاردار هستند که برای حصار کشی مورد استفاده قرار میگیرند. سیم خاردار حلقوی برای حصارکشی زمین های زراعی و همچنین باغات استفاده میشود. روش اجرای سیم خاردار حلقوی متفاوت است و از دو روش نظامی و دیپلمات برای حصار کشی این نوع سیم خاردار استفاده میشود. اگر قصد دارید تا سیم خاردار حلقوی را بر روی دیوار منازل و از این دست اماکن استفاده کنید باید آنرا به روش دیپلمات اجرا کنید. اجرای سیم خاردار حلقوی به روش دیپلمات باعث میشود تا زیبایی سازه و بنا حفظ شود. اما برای امکانی که بالاترین سطح امنیتی را دارند باید برای اجرای آن از روش نظامی استفاده کنید. نوعی از سیم خاردار حلقوی وجود دارد که به آن سیم خاردار حلقوی تیغی سلولزی نام دارد و نصب آن به راحتی انجام میشود.

یکی از پرکاربردترین نوع سیم خاردار، سیم خاردار تبری حلقوی است که شکل ظاهری تیغه های آن شباهت زیادی به تبر دارد و دلیل نامگذاری آن نیز همین موضوع است. این نوع سیم خاردار در هر مکانی با شرایط جوی گوناگون استفاده میشود و میتواند در برابر رطوبت و یا گرمای بیش از اندازه به خوبی دوام بیاورد. سیم خاردار تبری حلقوی سیم خاردار حلقوی تبری از دو سیم خاردار تشکیل شده است که به یکدیگر تنیده شده اند و از بروز ترین و مدرن ترین نوع سیم خاردار محسوب میشود. این نوع سیم خاردار به دلیل اینکه امنیت بالایی در مراکزی همچون پادگان ها کاربرد بسیار زیادی دارد.

از انواع سیم خاردار که برای تمامی مکان ها استفاده میشود نوع خطی میباشد. سیم خاردار خطی برای حصار کشی زمینهای زراعی، باغات، فرودگاه ها و پادگان ها استفاده میشود و محدودیتی از این لحاظ برای سیم خاردار خطی وجود ندارد. خارهای سیم خاردار خطی با فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند که این نزدیک بودن خارها به یکدیگر میتواند باعث افزایش امنیت شود. فولاد سخت گالوانیزه شده و همچنین تیغه های نزدیک به هم از ویژگی های این نوع سیم خار دار محسوب میشوند.  یکی از تولید کنندگان سیم خاردار که دارای سابقه ی سیار درخشانی در این زمینه می باشد تیم حصار سیم است .

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()