تردمیل یک واژه ی قدیمی است که در واقع به تسمه ی متحرکی گویند که بر روی غلطک هایی می چرخد. تردمیل ممکن است در ظاهر ساده به نظر برسد ولی دارای اجزا و قطعات دقیق زیادی است که خرابی هریک از آن ها ممکن است شما را نیازمند تعمیر تردمیل نماید. قطعات تردمیل شامل موتور تردمیل ، موتور شیب ، قطعات الکترونیکی ، شاسی ، تسمه ، غلطک و ... می باشد که ممکن است با خرابی هرکدام از آن ها شما نیاز به تعمیر تردمیل داشته باشید. گاهی ممکن است با ارور در نمایشگر مواجه شویدکه نیاز به رفع آن دارید. بدلیل سنگینی تردمیل و سختی بسیار زیاد برای جابجایی آن ، اکثر افراد ترجیح می دهند تردمیل خود را جا به جا نکنند و تعمیر تردمیل را در محل انجام دهند که این می تواند باعث صرفه جویی بسیار در وقت و هزینه شود.

هر فردی بنا به دلایل خاصی از تردمیل استفاده می کند که می تواند بدلیل تناسب اندام و یا جهت رفع دردهای بدنی باشد. تردمیل ها بسته به نوع کارایی شان دارای قیمت های متفاوتی هستند و نوع کارایی تردمیل در تعمیر تردمیل نیز تاثیرگذار می باشد. تردمیل هایی که دارای قابلیت درازنشست ، ویبراتور ، میل شنا و ... هستند مسلماَ پس از خرابی نیاز به تعمیرتردمیل به صورت تخصصی دارند. یافتن یک تعمیرکار متخصص تردمیل و با انصاف از دغدغه های دارندگان تردمیل های معیوب است زیرا در صورت عدم تبحر تعمیرکار ممکن است شما مدت زیادی را در انتظار تعمیر تردمیل بمانید و این موضوع برای مسئولان باشگاه ها ممکن است تبعات زیادی داشته باشد.

مرکز زمانی اسپورت با تعمیرکارانی مجرب و متخصص در خدمت شماست تا در کوتاهترین زمان ایراد تردمیل شما را برطرف کرده و با تعمیر تردمیل در محل شما را از رفت و آمد در شلوغی و اتلاف وقت بی نیاز نماید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 456
نمایش همه
علاقه مندی ها ()