وقتی صحبت از خرید سرویس خواب به میان می آید اکثر ما ناخودآگاه به فکر  خرید جهیزیه می افتیم. شاید به این دلیل که همه ی ما انتظار داریم با خرید سرویس خواب بتوانیم چندین سال از آن استفاده کنیم. و صد البته ک اگر انتخاب درستی داشته باشیم حتما همینطور خواهد بود. سرویس خواب امروزه جزء یکی از ملزومات شروع زندگی مشترک به حساب می آید که اکثرا افراد وسواس زیادی در انتخاب سرویس خواب دارند.

 سرویس خواب معمولا شامل تخت ، پاتختی ها ، آینه و دراور می باشد. هر شخصی می تواند هنگام خرید سرویس خواب مطابق با فضای اتاق خواب هر یک از قطعات غیر ملزوم مانند پاتختی ها را کم یا اضافه نماید،تعداد کشو ها را کاهش یا افزایش داده و یا در صورت لزوم سایز تخت را بزرگتر انتخاب نماید. علاوه بر سایز و تعداد هریک از قسمت ها ، رنگ انتخابی برای خرید سرویس خواب باید با فضای کلی منزل و سایر چیدمان اتاق خواب هماهنگی داشته باشد. مثلا اگر چیدمان منزل شما از یک طرح مدرن و امروزی تبعیت می کند ، استفاده از سرویس خواب سلطنتی با تاج بزرگ و منبت های فراوان اصلا مناسب منزل شما نیست. یا اگر اتاق خواب نسبتا کوچکی دارید بهتر است از سرویس خواب با با تاج کوچک و عرض متناسب تر استفاده نمایید.

جنس چوب و یا ام دی اف بکار رفته در سرویس خواب نیز از فاکتورهای مهم در خرید سرویس خواب می باشد. اگر با انواع چوب، ام دی اف و روکش های وسایل چوبی آشنایی ندارید بهتر است با یک شخص ماهر در این زمینه مشورت نمایید و یا خرید خود را از یک فروشگاه معتبر با سابقه ی درخشان انجام دهید. فروشگاه دیجی چوب با سالها تجربه و ارائه باکیفیت ترین سرویس خواب توانسته رضایتمندی صد درصدی مشتریان را کسب نماید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()