رنگ آلکیدی دسته ای از پلی استرها هستند که در آن از روغن‌ها و اسیدهای چرب طبیعی استفاده می شود . رنگ الکیدی در هوا اکسیده شده و لایه‌ای سخت و مقاوم و محافظ را تشکیل می دهند که از نفوذ آب در رنگ دانه جلوگیری می کند. رنگ آلکیدی دارای براقیت نسبتا زیادی است و در انواع تناژها ی رنگی از سفید تا مشکی تولید می شود.

با خرید رنگ آلکیدی می توان جهت پوشش انواع سطوح فلزی ، چوبی ، سیمانی و گچی استفاده نمود و این نوع رنگ دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و سایر تغییرات جوی می باشد. رنگ آلکیدی دارای براقیت مطلوبی است که باعث زیبایی دو چندان محیط می شود و این براقیت دارای ثبات و ماندگاری بالایی می باشد. از طرفی دیگر رنگ آلکیدی در برابر نور خورشید نیز مقاومت بالایی دارد ولی جهت استفاده در محیط هایی که در مجاورت مواد اکسید کننده و مواد قلیایی هستند توصیه نمی شود. از آنجاییکه در ساخت و استفاده از رنگ آلکیدی از حلال های شیمیایی استفاده می شود ، این نوع از رنگ ها ترکیبات سمی فرار را منتشر می کنند که در صورت تنفس در بلند مدت می تواند باعث بروز اختلالات تنفسی شود.

رنگ آلکیدی بسته به میزان روغن به کار رفته در رنگ که به آن طول روغن گویند به سه دسته بندی تقسیم می شود : رنگ آلکیدی بلند روغن ، رنگ آلکیدی متوسط روغن و رنگ آلکیدی کوتاه روغن که میزان روغن در هرکدام متفاوت است و بطبع آن مصارف متفاوتی دارند. ولی به طور کلی در پوشش لوازم خانگی ، سازه های فلزی ، اسباب بازی ها و مخازن از رنگ آلکیدی استفاده می شود.

شرکت پوشش اکسیر پارسه از تولید کنندگان رنگ آلکیدی می باشد. با مراجعه به سایت شرکت از خدمات و محصولات دیگر این شرکت مطلع شوید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()